zulke sites worden vaak gemaakt voor en door mensen gemaakt met een IQ van 100 of minder.
maar dan blijft het soms wel grappig om te lezen. Ik vraag wel even aan een vriendin hoeveel domme clausules in de Nederlandse wetten staan.
Moderator: Rhiannon
Ik weet er zo al een: het niet mogen roken in de horeca !!!!ArcherBarry schreef: zulke sites worden vaak gemaakt voor en door mensen gemaakt met een IQ van 100 of minder.
maar dan blijft het soms wel grappig om te lezen. Ik vraag wel even aan een vriendin hoeveel domme clausules in de Nederlandse wetten staan.
Dat is een heerlijkheid.Marjanne schreef:Ik weet er zo al een: het niet mogen roken in de horeca !!!!ArcherBarry schreef: zulke sites worden vaak gemaakt voor en door mensen gemaakt met een IQ van 100 of minder.
maar dan blijft het soms wel grappig om te lezen. Ik vraag wel even aan een vriendin hoeveel domme clausules in de Nederlandse wetten staan.![]()
Ik wilde een opmerking maken maar doe het toch maar nietnu ruik je (...) de rommel in de spleten van de vloer.
Mmm..., zolang er niets aan gedaan wordt in NL is het net zo'n belachelijke regel als al die andere hier...In België niet. En Marjanne dat was echt niet nutteloos genoeg.![]()
Waar zat/stond jij ergens, Peertje ?????Marco Borsato was super gisteravond![]()
![]()