Mmm..., jullie hebben iets gemist hoor...drune134 schreef: Ik heb begrepen dat het lustrumjubileum op een later tijdstip wordt gevierd.
Dan wordt het nog stiller op dit forum want daar wil iedereen natuurlijk bij zijn.![]()
Ik vond het geweldig !
Moderator: Rhiannon
Mmm..., jullie hebben iets gemist hoor...drune134 schreef: Ik heb begrepen dat het lustrumjubileum op een later tijdstip wordt gevierd.
Dan wordt het nog stiller op dit forum want daar wil iedereen natuurlijk bij zijn.![]()
het mod uitje zeker waar we het in Utrecht over haddenMarjanne schreef:Mmm..., jullie hebben iets gemist hoor...drune134 schreef: Ik heb begrepen dat het lustrumjubileum op een later tijdstip wordt gevierd.
![]()
Ik vond het geweldig !
Mijn PC geeft een foutmelding:De eerste die mij een screenshot (niet bewerkt!) stuurt van een map die hij aangemaakt heeft in Microsoft Windows genaamd CON krijgt op het volgende uitje van mij zijn eerste drankje
Jurn?????????????????????Cannot create or replace file name. Do you really think I am stupid? You will not have that drink of some nerdy webdesigner who tried this before you.
Nee Drune, ik heb het over datzelfde feestje.drune134 schreef: Sorry Jurn, ik ben net zo goed (of slecht) als Archerbarry in computers, dus ook niets voor mij
Marjanne, heb jij het over hetzelfde lustrum feestje? Dat van Chemieforum.nl?
Of zit er een persoonlijk tintje aan?
Vertel [!] Vertel [!]
In de vroege oudheid bestond alleen nog DOS 1.0. Dit systeem ondersteunde geen subdirectories. Sommige lettercombinaties zijn toen door Microsoft gereserveerd voor toepassing door DOS zelf. Zo betekent ´CON´: console.Jurn schreef: Hier nog een leuk weetje en een uitdaging.
De eerste die mij een screenshot (niet bewerkt!) stuurt van een map die hij aangemaakt heeft in Microsoft Windows genaamd CON krijgt op het volgende uitje van mij zijn eerste drankje(uitdaging is dus alleen voor Windows Computers
)
Succes
The inserted text is that hardy perennial: "The quick brown fox jumps over the lazy dog,"which contains every letter in the English alphabet.
Heej die wist ik nog niet hahaOok een leuke:
open eens een nieuw leeg Microsoft Worddocument.
Typ dan:
=rand(200,99)
en druk op enter.
Folders with name: CON, PRN, AUX, CLOCK$, NUL, COM1, COM2, COM3, COM4, COM5,Jurn schreef:Hier nog een leuk weetje en een uitdaging.
De eerste die mij een screenshot (niet bewerkt!) stuurt van een map die hij aangemaakt heeft in Microsoft Windows genaamd CON krijgt op het volgende uitje van mij zijn eerste drankje(uitdaging is dus alleen voor Windows Computers
)
Succes