Hoi,
ik vroeg me af hoe je de gevoeligheid bepaalt van een MS/MS toestel. Kun je dit gewoon doen door de sensitivity coeffic. te berekenen (wat uiteindelijk hetzelfde is als de responsfactor)?
Of wat zet je t.o.v. wat uit?
Een tweede vraag was: Hoe bepaal je een IDL? IDL is de conc. nodig om een signaal te produceren dat min. 3x de standaardafwijking is van de instrumentele ruis. Maar hoe bepaal je dan die instrument. ruis?
alvast bedankt!
Puzzels