Dit subforum is bedoeld om modelvraagstukken te verzamelen en om algemene zaken rondom toelatingsexamens te bespreken.
Oefenvraagstukken e.d. graag in het gewone huiswerk- en practicaforum. Zie daar eerst de huiswerkbijsluiter.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip... http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270