In dit topic kunnen gebruikers met elkaar keuvelen over alledaagse zaken. Neem het zo ruim als je wilt, maar hou je wél aan de regels van wellevendheid. Ook hier zullen mogelijk kwetsende of beledigende uitspraken niet getolereerd worden en commerciële berichten verwijderd.
Zijn er dus zaken die je graag zou willen ventileren op het forum, maar ze zijn niet belangrijk of specifiek genoeg om er een nieuw topic voor te openen in een vakforum, dan kan dat voortaan hier.
Dus: wil je iets kwijt? Hier is de plek!
Ik zal het spits afbijten met een aantal van mijn dagelijkse ergernissen:
1. Mensen die zeggen: ‘Ik irriteer me aan’. Het is: ‘Dat irriteert mij,’ en ‘Ik érger me áán!’
2. Mensen die zeggen “Mijn hond bijt niet, hoor” terwijl hij met vervaarlijk ontblote tanden al grommend op me af komt.
3. Mensen die in het openbaar vervoer, op straat, in de wachtkamer van de dokter en ga zo maar door, uitgebreid hun privé leven bespreken aan de telefoon.
4. Mensen (en vooral instellingen) die beloven terug te bellen en vervolgens nooit meer iets van zich laten horen.
5. Mensen van wie het Nederlands doorspekt is met Engelse woorden, die vaak nog of verkeerd worden uitgesproken of verkeerd gebruikt.
6. Mensen die uitgebreid gaan staan wachten terwijl de caissière hun boodschappen aanslaat, in plaats van ze vast in te pakken.
7. Mensen die, terwijl ze met je in gesprek zijn, voortdurend op hun mobieltje kijken.