Puzzel Puzzels
Antoon
Artikelen: 0

Re: Bedankje voor de mods

ja het forum is een groot succes, en dat komt door dat de moderators hun taak goed doen, dank jullie wel!

ads

Steun Sciencetalk Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten

Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP DeskJet 2820e - All-in-One Printer - Geschikt voor Instant Ink - Cement

HP DeskJet 2820e - All-in-One Printer - Geschikt voor Instant Ink - Cement

Bekijk product

Einsteinfreak

ook van mij een dikke proficiat aan de moderators!

Dit is een van de beste forums die ik ken en dat is dankzij hun werk!

proficiat
E=MC2
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Cycloon

Ja mag best wel eens gezegd worden, enkele (mss wel allemaal) mods zijn echt wel vriendelijke, intelligente en behulpzame personen ;)

*slijm slijm* :shock:
Math

...enkele (mss wel allemaal) mods zijn echt wel vriendelijke, intelligente en behulpzame personen   :shock: ...
Hmmm... i wonder?
<i Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i
Cycloon

Cycloon schreef:...enkele (mss wel allemaal) mods zijn echt wel vriendelijke, intelligente en behulpzame personen   :shock: ...
Hmmm... i wonder?

HEhe blijf er maar over nadenken ;)
AAP33

Bohammed M.
Ik vind het wel vreemd.

Ook de complimenten aan de moderators!
Whaha dat was ik dus, Bohammed M., ik was dus nog niet geregistreerd en postte onder verschillende gastnamen, zoals deze dus :shock: Toch wel jammer die registratie-verplichting.
Syd

Ik wil ook graag mijn complimenten geven aan het gehele team. Ik zag enkele tijd geleden de veranderingen (het gehele alpha-wetenschap-gedeelte) met argusogen aan, maar het is toch een mooi geheel geworden op deze manier!

Nogmaals: mijn complimenten.
Brinx
Lorentziaan

Ook ik wil graag mijn bewondering uitspreken voor de professionaliteit waarmee dit forum wordt 'gemoderated' (is er geen Nederlands woord voor? bestuurd?) en beheerd. Het maakt echt zo'n enorm verschil met bijvoorbeeld een unmoderated nieuwsgroep! Als moderator van zo'n actief forum als dit moet je wel engelengeduld hebben... chapeau dus!

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M185 - Draadloze Muis - Rood

Logitech M185 - Draadloze Muis - Rood

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

Bekijk product

Studentje

Lieve mods,

allemaal heel hartelijk bedankt om dit zo een aangenaam, mooi forum te houden! Jullie harde werk wordt geapprecieerd.
Alles is relatief...

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “ℹ️ Over dit forum”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!