Moderator: R_Bena
Hmmm... i wonder?...enkele (mss wel allemaal) mods zijn echt wel vriendelijke, intelligente en behulpzame personen...
Hmmm... i wonder?Cycloon schreef:...enkele (mss wel allemaal) mods zijn echt wel vriendelijke, intelligente en behulpzame personen...
Whaha dat was ik dus, Bohammed M., ik was dus nog niet geregistreerd en postte onder verschillende gastnamen, zoals deze dusIk vind het wel vreemd.Bohammed M.
Ook de complimenten aan de moderators!