Ik heb een vraagje, sinds vandaag heb ik boinc geinstalleerd en ik mijn pc heeft hier een paar uur bezig geweest met een project, tot de server van dat project stillag. Omdat ik toen nog niet wist wat er aan de hand was heb ik maar het project afgebroken en verwijderd. Nu weet ik wat er aan de hand was en dat het eigenlijk zeer normaal is. Ik ben dus nieuwe projecten beginnen toe te voegen, maar er is geen enkel die is doet. Er blijft gewoon opstaat "werk opgeschort". Ik heb me inmiddels al bij 5-6 verschillende projecten aangemeld. Weet iemand wat het probleem is? Ik zou namelijk ook doodgraag mijn steentje bijdragen aan de wetenschap
het probleem is ook dat ik sinds kort met een mac zit en ik daar not niet zo goed mee kan werken Maar ik zal is een dag of 2 wachten en kijken wat er gebeurt
Ik ben vandaag nog een Boinc projectje begonnen op een Android tablet, yoyo@home, de tablet trekt maar 6 Watt uit het stopcontact en kan dus altijd aanblijven, kijken hoever ik kom met een 1.66 Ghz dualcoretje.
Ik most ook een groepsnaam opgeven en heb daar wetenschapsforum ingetikt dus wie weet komen die puntjes ook hiet terecht