Met programmeren is dat geen probleem, met taal moet je rekening houden met "lijden","Leiden" en "licht", "ligt". Met programmeren kan het maar op één manier geschreven worden. Ze kunnen toch ook smsen, whatsappen en twitteren, dan kunnen ze ook programmeren. Beta's hebben geen probleem met woorden die maar op één manier geschreven moet worden, maar wel met het zelfde woord dat in een andere context anders geschreven moet worden "jou", "jouw"Ger schreef: ↑vr 02 aug 2013, 13:49
Het gros van de onderbouwleerlingen kan nauwelijks fatsoenlijk lezen en schrijven.
Lang leve de wetten voor beter onderwijs.Xenion schreef: ↑vr 02 aug 2013, 02:43
Ik zou het durven doortrekken: de personen die kiezen voor een opleiding leerkracht lager onderwijs hebben volgens mij sowieso al niet veel affiniteit met wetenschap en techniek ongeacht hun geslacht.
Groeten, Martijn.
Puzzels