Hallo,
Ik moet een terugtitratie uitvoeren om het CaCO3 gehalte in schelpen te kunnen bepalen! Maar nu vraag ik mij af welke concentraties (HCl en NaOH) ik het beste hiervoor kan gebruiken??
groetjes
Moderator: Marko