Of ben ik nu vreselijk ouderwets bezig?
Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden.
Moderator: Rhiannon
De zenders dragen ook verantwoordelijkheid. Het is niet realistisch te denken dat je ten allen tijde zou kunnen vermijden dat je kinderen iets te zien krijgen dat niet voor hun ogen bestemd is. Dat kan gewoonweg niet.Als we het gaan hebben over de verantwoordelijheid van de TV zenders, dan kan ik daar kort in zijn. De ouders hebben de verantwoordelijkheid. De zenders niet.
noem eens wat artiesten op die je goed vind dan..?Antoon schreef:Ik vindt het ook belachelijk geworden.
Het zogenaamde PIMP imago loopt de spuitgaten uit.
Ik ben zelf een groot fan van RAP muziek, maar zodra een clip weer het standaart **** idee krijgt, denk ik:"verzin beter!"
Eminem bijvoorbeeld vindt ik wel goede clips hebben.
Het valt me op dat jan en allemaal tegenwoordig "dames" in hun clip hebben rond lopen, ik raak er niet omgewonden van en vindt het eerder gaar.
iris schreef:Ik vind de nummers die bij die clips horen ook niet echt hip-hop te noemen. Het is eerder pop in een hip-hop tintje. Waarbij de de hele bedoeling en essentie van de hip-hop cultuur verbouwen. Echt zonde, want goede teksten zijn het belangrijkste van de hip-hop.
In de clips gaat het om de seks en de dames versieren, maar ook de teksten gaan daarover. Ik vind het het gewoon de titel 'hip-hop' niet waard.
De zenders dragen ook verantwoordelijkheid. Het is niet realistisch te denken dat je ten allen tijde zou kunnen vermijden dat je kinderen iets te zien krijgen dat niet voor hun ogen bestemd is. Dat kan gewoonweg niet.
krishna schreef:ik noem de 'commerciele hiphop kijkers/beluisteraars' gewoon urban..
wat voor amerikaanse clips zouden volgens jou niet onder hiphop vallen..?
iris schreef:krishna schreef:ik noem de 'commerciele hiphop kijkers/beluisteraars' gewoon urban..
wat voor amerikaanse clips zouden volgens jou niet onder hiphop vallen..?
zoals ik al zei, zo'n beetje alle moderne commerciele hip-hop clips, die met voorkeur ook nog in de top 40 staan. Van deze clips (en nummers) is de hele intentie van hip-hop verdwenen als je dit hip-hop zou noemen, beledig je de 'echte' (de originele) hip-hoppers.