Dank je!modluck schreef: ↑ma 07 mei 2012, 14:11
Ik moet jullie feliciteren want het is heel mooi gemaakt. Zeker dat beginpagina geeft indruk dat het niet zomaar EEN forumpakketje is. Het is een professionele website geworden. Ik heb een opmerking maar iedereen zijn smaak natuurlijk (de kleuren).
Pfoei, da's niet zomaar beantwoord. We zijn hier met allemaal vrijwilligers, en het totale proces heeft héél lang geduurd. Tijdens de eerste fase van de voorbereidingen kwam er alweer een nieuwere versie van de onderliggende software uit, toen we dat bijna in de smiezen hadden ging de fusie met Chemieforum spelen en dat hebben we toen ook meegepakt. Het is voor mij niet in uren, weken, maanden, oid uit te drukken; vooral ook omdat het voor iedereen in de vrije tijd gebeurde.modluck schreef: ↑ma 07 mei 2012, 14:11
Ik heb een vraagje omdat ik nieuwsgierig ben.![]()
Hoe lang heeft dit allemaal geduurd (alleen de design los van ontwerp daarachter) en hoeveel ingenieurs hebben hier aan gewerkt?
Het 'kernteam' van de technisch betrokkenen was (is) met zijn vijven, maar we hebben het niet alleen gedaan. Er is sowieso nog een externe designer aan te pas gekomen en vergis je niet in de inspanningen van andere teamleden die bijvoorbeeld de vertaling van de software op zich hebben genomen, functies hebben getest, etc. etc.