Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik ken dat gevoel, bij mij is het oo om de tien tellen kijken hoever mijn eiwit al zit, het huidige moet nog 20 minuten vouwen en de volgende kan weer gedownloaded worden...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

ads

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik ken dat gevoel, bij mij is het oo om de tien tellen kijken hoever mijn eiwit al zit, het huidige moet nog 20 minuten vouwen en de volgende kan weer gedownloaded worden...
Uitgaande dat aan deze voorwaarden wordt voldaan:
  • 1) Ik mag m'n eiwit een keer afmaken (hij wordt steeds gejat)

    2) De pc staat continue aan
Dan is mijn eiwit zondagmiddag rond kwart voor 5 klaar. Maar wss zal er weer niet aan voorwaarde 1 worden voldaan :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Hmmm, mijn eiwit is gedaan, maar ik krijg nu enkel kleine eiwitten die niet zo veel punten opleveren, ik heb liever wat grote die meer opleveren.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Hmmm, mijn eiwit is gedaan, maar ik krijg nu enkel kleine eiwitten die niet zo veel punten opleveren, ik heb liever wat grote die meer opleveren.
Mijne is nog lang niet klaar, pas
\(\frac{25}{500}^e\)
. Maar hij heeft momenteel aan, wel een uur eerder klaar te zijn als ie continue doorgaat. Dat is wel positief :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Mijn eiwit is over 4 uur al klaar, maar het levert maar 48 punten op, niet zoveel.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Mijn eiwit is over 4 uur al klaar, maar het levert maar 48 punten op, niet zoveel.
Woehoe ik ben alweer op
\(\frac{3}{50}^e\)
:)

Mijn eiwit is, als ik de periodes dat er niet aangewerkt wordt, erbij pak, volgende week dinsdag of woensdag klaar. Dit is uitgaande van wat ie zelf aangeeft (zondag 16.18h) en wat er dan bijkomt. Maar zoals al eerder opgemerkt, zal dat wel niet helemaal kloppen. :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
Mathiz
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 19:56

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

ik ben nog steeds bezig met men eerste en hij is al op 400 van de 500 het kan aan mij liggen of duurt het gewoon ontzetten lang :)
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

ik ben nog steeds bezig met men eerste en hij is al op 400 van de 500 het kan aan mij liggen of duurt het gewoon ontzetten lang   :)
Bepaal anders met de volgende formule het aantal seconden per punt eens:
\(\frac{\frac{frames}{WU}\times\frac{\seconden}{frame}}{\frac{punten}{WU}}=\frac{\seconden}{punt}\)
1000 seconden per punt is iets boven het gemiddelde.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
kombelpeter
Artikelen: 0
Berichten: 752
Lid geworden op: za 17 sep 2005, 16:18

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Huh? Ik snap niet waar je op doelt :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
eendavid
Artikelen: 0
Berichten: 3.750
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 14:24

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

dit zal Wow! moeten zijn
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Die is wel wow! Wij gaan echt veel sneller :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

ik heb zelf een dual core, gebruikt dat programma dan die 2de core als ik die niet gebruik?
Het programma gebruikt de onbenutte capaciteit van een processor. Een dual core bestaat eigenlijk uit 2 processors. Over hoe je die beide optimaal voor F@H kan benutten, heeft kasper90 een stuk geschreven in de Folding@Wetenschapsforum FAQ in opbouw.

In het zéér hypothetische geval dat je slechts één van je processors ter beschikking van F@H wilt stellen (maar natuurlijk ga jij volle bak met alle processors die je maar kan vinden :) ) dan kan je het gewoon één keer op de standaard manier installeren. Je gebruikt dan één processor voor F@H en één voor de rest.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Assassinator
Artikelen: 0
Berichten: 4.546
Lid geworden op: wo 19 apr 2006, 21:42

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

ok, en als je bijv een zwaar programma gebruikt dan maakt het F@H programma vanzelf plaats daarvoor, dan heb je er inderdaad geen last van.
en de volgende kan weer gedownloaded worden...
neemt dat veel bandbreedte in beslaG? anders gaan mn ouders zeuren :) zo niet, en als dat bovenste ook geld: then i'm in :)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

ads

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart

Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Brepols bureau agenda 2026 - SATURNUS LUXE [0.216] - LIMA - Bureau agenda - 1 dag op 1 pagina - Dagoverzicht - Blauw - 13.3 x 20.8 cm

Brepols bureau agenda 2026 - SATURNUS LUXE [0.216] - LIMA - Bureau agenda - 1 dag op 1 pagina - Dagoverzicht - Blauw - 13.3 x 20.8 cm

Bekijk product

Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

neemt dat veel bandbreedte in beslaG?
Uit de FAQ in opbouw:
Een internet-verbinding is alleen nodig om het programma te downloaden voor installatie (ca. 7 MB) en daarna eens in de zoveel dagen/weken om een gereed eiwit in te leveren en een nieuw weer op te halen. (0,1 tot 1 MB per keer). Voor de rest werkt Folding zonder enige internetverbinding
Als je de optie aanzet om experimentele eiwitten door te rekenen dan kan de laatste oplopen tot 5 MB per keer meen ik, maar dat staat bij die optie vermeld. Dus alsof je een MP3'tje download zeg maar.
en als je bijv een zwaar programma gebruikt dan maakt het F@H programma vanzelf plaats daarvoor, dan heb je er inderdaad geen last van.
Tja, ik heb zelf nog nooit een dual core van dichtbij bekeken, maar ik denk dat als je slechts één processor gebruikt voor F@H dat dit wel zal gelden ja. Kijk, in principe geldt dat F@H de laagst mogelijke prioriteit heeft. Dit betekent dat alle andere processen voorrang hebben. In de praktijk heeft F@H even nodig om te reageren en weer minder processorcapaciteit te consumeren. Afhankelijk van je computer is dit enkele seconden tot een minuut. Aangezien jij blijkbaar een dual-core hebt en dus een redelijk verse computer, zal dit waarschijnlijk enkele seconden zijn. Toch blijft F@H wel enigzins actief, en kun je het het beste even afsluiten als je zware games gaat draaien. Anders kan het gebeuren dat je nét te laat schiet en je zelf uiteen geknald wordt. En na het spelen gewoon weer opstarten, geen centje pijn.

Maar zoals gezegd, dual cores werken net even anders. Als je in dat geval slechts één F@H proces hebt lopen moet je spel ook gewoon netjes werken. Want dan wordt één processor gebruikt voor je game en de andere voor F@H en andere ondersteunende processen.

Dus hopelijk zien we je binnenkort in de ranglijst binnenwandelen! :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!