Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Inderdaad, we hebben helaas geen software om als lid van dat WSF-Musketiersteam nog individueel herkenbaar te zijn. Je eigen gebruikersnaam toevoegen betekent alleen maar dat je met die gecombineerde naam individueel in de grote lijst vouwt.

Alsof je dus elke computer die je mee laat vouwen dat onder een andere gebruikersnaam laat doen. Liever niet trouwens, de lijst is al lang genoeg om in de gaten te houden.... [rr] ...
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Ohuhu Honolulu 216 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Ohuhu Honolulu 216 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 15 euro - Voor jou

Bekijk product

Gebruikersavatar
Mathiz
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 19:56

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jan van de Velde schreef:Wééral familie-uitbreiding: :)  
Donator  Thiz  

Score  153  

WU 1 Date of last work unit 2006-12-14 15:28:27  
Mr MaThiz, I presume??
Thats rigth thats me [rr]
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Reprisal
Artikelen: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: vr 03 nov 2006, 14:57

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

yes [rr] ik ben goed bezig(men pc toch)

top 50 binnengerold

Donator reprisal

Team Wetenschapsforum.nl (48658)

Score 1890 (certificate)

Donator Rank 199960 of 594502

WU 6 (certificate)
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

gefeliciteerd!

Doord(v)ouwen dan maar hè...... [rr]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jeeej. Ik ben op
\(\left(\frac{1}{5}\right)^e\)
van mijn eiwitje p2126_villin_sigd3 [rr]
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

de WSF-musketiers zijn binnen!!!!!!

nota bene, met een kleine m, dus als je een hoofdletter M hebt in je configuratiescherm, verander die dan nog, anders krijgen we twee musketier-teams:
Donator  WSF-musketiers

Team  Wetenschapsforum.nl (48658)  

Score  153 (certificate)  

Donator Rank  416060 of 594647  

WU 1 (certificate)  

Date of last

work unit 2006-12-16 09:16:20  

Active processors

(within 50 days) 1  

Active processors

(within 7 days) 1  
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
eendavid
Artikelen: 0
Berichten: 3.750
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 14:24

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jan van de Velde schreef:Wel een leuk aantal vouwers erbij, maar ook niet te vergeten een zestal herstarters die meestal zonder er bij stil te staan gestopt waren. Door dat gejaag achter inactieve machines, en de faq voor beginnnersprobleempjes  kreeg het project ook weer wat extra aandacht. Ook  zijn er steeds meer mensen die 2e en 3e computers hebben ingeschakeld. We hebben nu bijna evenveel actieve machines als donoren op de lijst, en dat is weer voor het eerst sinds tijden. :)

En er staan intussen zeker bijna 20 000 reclame-onderschriften op WSF? Daar kijk je ook al niet zo makkelijk meer langs natuurlijk.
bovendien was WSF extreem actief. moet maar eens kijken naar de overlap tussen zijn pieken en die van het team. :?:
Cixx
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 20:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Als een WU klaar is en hij is naar de server gestuurd dan moet hij toch binnen een aantal uur op de website te zien zijn?

Ik heb namelijk eergisteren een WU completed maar ik zie hem er nog niet bij staan. Uit de logs blijkt dat hij gewoon is verstuurd.

F@H heb ik afgelopen week op een stuk of wat pc's/servers gezet en die werden namelijk wel vrijwel meteen online gezet als ze klaar waren.

Iemand hier ervaring mee?
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Donator  cixx  

Team  Wetenschapsforum.nl (48658)  

Score  1841 (certificate)  

Donator Rank  202216 of 594836  

WU 11 (certificate)  

Date of last work unit 2006-12-17 11:31:07  
Dat zou niet deze kunnen zijn? Dat moet zo rond 6 uur vanavond Nederlandse tijd gebeurd zijn....

EDIT>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><

.12.17.06 0 0

12.16.06 0 0

12.15.06 130 1

12.14.06 322 3

12.13.06 153 1

12.12.06 0 0

12.11.06 130 1

12.10.06 0 0

of die?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Cixx
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 20:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jan van de Velde schreef:
Donator  cixx  

Team  Wetenschapsforum.nl (48658)  

Score  1841 (certificate)  

Donator Rank  202216 of 594836  

WU 11 (certificate)  

Date of last work unit 2006-12-17 11:31:07  
Dat zou niet deze kunnen zijn? Dat moet zo rond 6 uur vanavond Nederlandse tijd gebeurd zijn.....
Nee helaas niet,

Ik heb op mijn gewone pc 2x F@H draaien omdat ik ook 2 processorcores heb.

Waarschijnlijk gaat dat niet helemaal goed ofzo, ik heb ook op het forum van F@H gekekem maar daar kon ik niks vinden.

Die WU die jij laat zien is wel van deze computer maar dan van die andere F@H client die ik heb draaien.

De WU die ik eergister heb completed was de P2126.

En die ik vandaag heb completed was de P2124.

Zoals je hier kunt zien zit de P2124 er wel bij en die P2126 niet.

Toch wel vreemd vind ik, uit de logs blijkt toch echt dat hij goed is verzonden.

Code: Selecteer alles

[11:24:14] Finished Work Unit:

[11:24:14] - Reading up to 30312 from "work/wudata_03.arc": Read 30312

[11:24:14] - Reading up to 1001936 from "work/wudata_03.xtc": Read 1001936

[11:24:14] goefile size: 0

[11:24:14] logfile size: 196855

[11:24:14] Leaving Run

[11:24:15] - Writing 1359967 bytes of core data to disk...

[11:24:15] Done: 1359455 -> 1103742 (compressed to 81.1 percent)

[11:24:15]   ... Done.

[11:24:15] - Shutting down core

[11:24:15] 

[11:24:15] Folding@home Core Shutdown: FINISHED_UNIT

[11:24:19] CoreStatus = 64 (100)

[11:24:19] Sending work to server

[18:24:19] + Attempting to send results

[18:24:34] + Results successfully sent

[18:24:34] Thank you for your contribution to Folding@Home.
Cixx
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 20:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik lees net je edit maar dat is het ook niet, die komt van een van me servers af.
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Woehoe,
\(\left(\frac{2}{5}\right)^e\)
van p2126_villin_sigd3 klaar, oftewel
\(\frac{20000}{50000}\)
Toch lijkt deze heeeeeeel langzaam te gaan :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Cixx
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 20:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

PdeJongh schreef:Woehoe,
\(\left(\frac{2}{5}\right)^e\)
van p2126_villin_sigd3 klaar, oftewel
\(\frac{20000}{50000}\)
Toch lijkt deze heeeeeeel langzaam te gaan :)


hehe, die had ik een paar dagen geleden ook zoals je hierboven kan lezen. Helaas is die van mij niet helemaal (helemaal niet :) ) aangekomen.

Toch jammer, loop zo 373 punten mis. :?:
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Cixx schreef:
PdeJongh schreef:Woehoe,
\(\left(\frac{2}{5}\right)^e\)
van p2126_villin_sigd3 klaar, oftewel
\(\frac{20000}{50000}\)
Toch lijkt deze heeeeeeel langzaam te gaan :)


hehe, die had ik een paar dagen geleden ook zoals je hierboven kan lezen. Helaas is die van mij niet helemaal (helemaal niet :) ) aangekomen.

Toch jammer, loop zo 373 punten mis. :?:
Er staat een uiterste tijd voor van 140 dagen, en aangezien ik bijna vakantie heb, moet dat wel goed komen :) Maar je krijgt wel een aantal punten n.a.v. hoever je bent gekomen. Heb ik eerder ook gehad.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

ads

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking luxe

bol cadeaukaart - verpakking luxe

Bekijk product

Cixx
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 20:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Er staat een uiterste tijd voor van 140 dagen, en aangezien ik bijna vakantie heb, moet dat wel goed komen :) Maar je krijgt wel een aantal punten n.a.v. hoever je bent gekomen. Heb ik eerder ook gehad.


Die van mij was al compleet, alleen hij is niet geregistreerd ofzo, heb ook geen elkele punt gekregen.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!