hmm ik ken de croftybom (te) goed, ben er ook (te) vaak mee bezig geweest, ik heb het allang gehad met die dingen, maar gewoon uit menselijk oogpunt, je gooit zo'n ding toch gewoon niet in een bus?, ik bedoel dat je dat in je hoofd haalt, is gewoon te leip voor woorden.
Toen ik croftybommen maken, long time ago, deed ik dat gewoon ergens ver weg van mens en dier, niet om mezelf schoon te praten(voor 2 dagen geschorst van school, FANTASTISCH!

) naja niet zo fantastisch maar om het idee, maar er zijn toch zoveel betere dingen in het leven dan croftybommen toch? en daar wil ik bij zeggen dat als je natriumhydroxide(crofty, kruidvat,plus, etcetera) uit de schappen haalt haal dan ook zwavelzuur uit de schappen, als je gek genoeg bent om croftybommen gewoon overal heengooit dan ben je ook gek genoeg om zwavelzuur overal heen te gooien.
ik wil trouwens ook even zeggen dat ik ook enkele site's ben tegen gekomen waar ik behoorlijk om moest lachen, even serieus, ben de link even kwijt maar een croftybom een soort kleine atoombom? Als iemand me ooit die link kan sturen zou ik dat zeer op prijs stellen, ik wil het graag nog een keer teruglezen.
Ja voorlichting geven op scholen vind ik goed idee, ik heb mijn broertje trouwens al voorgelicht(is 11 en is te leip voor woorden:P)maar je moet het zo zien, je moet ergens beginnen.
Gr.Ernst aka MrDrokz(chemieforum) aka omgwtfbbq(chemixtry)
ps. tsja ik heb op chemixtry een half jaar geleden een enigzins foute entree gemaakt, ik ben bekeert
geen voet tussen de deur steken 8-[