Ik speel geen spelletjes in mijn topics .... heb wel wat anders te doen.
Maar als alle reacties mij willen terug dringen naar de exacte wiskundige statistiek .... ben ik wel verplicht om mijn visie te geven
op een 'psychologische kans "...... goed woord geinsinueerd door vijv.
Wat ik wel voor de zoveelste keer tot schade ven schande vaststel is dat men niet vanaf het begin van de topic alle reacties aandachtig lees en probeert te begrijpen wat de topic gever bedoeld !
Zou jij geld zetten op kop ....... als hij al bij 100 opeenvolgende worpen steeds gevallen is ?
Ik denk .. neen .... omdat je je niet verlaagd tot kansspelen.
Ofwel omdat U een vervalste munt vermoed met twee koppen !
Als U zich ergert aan mijn posts ..... reageer dan niet , het is het niet waard......opgelost !
Wacht tot er veel interessantere topics komen van meer deskundigen ....... maar ik vermoed / stel vast .... een brain drain van ST.
@Vincent,
Neen Vincent, jij bent zeker niet gek, gewoon een gepassioneerd denker met heel veel kennis, die weinig post op ST
Puzzels