Puzzel Puzzels
Ruben Kwast
Artikelen: 0

Re: raadsel

Zie hier onder de vergelijking tussen een vak inak rabber en een vierkant:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thumb/0/09/Vierkant.png/180px-Vierkant.png[/img]]http://img159.imageshack.us/img159/3407/va...rkant.png[/IMG]

Dan nog iets, er zit een steel aan! Meet trouwens die zijden van de krabber, of wat het ook moge wezen, eens op :wink:
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Fijn/Medium/Dik

Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Fijn/Medium/Dik

Bekijk product

Steun Sciencetalk Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Bekijk product

Goemba

Ruben Kwast schreef:Zie hier onder de vergelijking tussen een vak inak rabber en een vierkant:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thumb/0/09/Vierkant.png/180px-Vierkant.png[/img]]http://img159.imageshack.us/img159/3407/va...rkant.png[/IMG]

Dan nog iets, er zit een steel aan! Meet trouwens die zijden van de krabber, of wat het ook moge wezen, eens op :wink:

http://img225.imageshack.us/img225/2978/vag2cu3.jpg
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Ruben Kwast

In de orginele afbeelding kon je niet zien dat de steel vierkant was. Dan nog, de steel van een kontenkrabber is denk ik niet wat ze bedoelen :wink:
Goemba

In de orginele afbeelding kon je niet zien dat de steel vierkant was. Dan nog, de steel van een kontenkrabber is denk ik niet wat ze bedoelen :wink:
Ja inderdaad, het gaf een beetje een verkromd beeld. Maar ik denk te moeilijk over dat raadsel :roll: . Het is wel iets speciaals niet iedereen komt op een Vag Inak Rabber..heb het ook maar gezien op de televisie.

Wat zou het dan moeten zijn? Toch een red square...vind ik ook zo voor de hand liggend net zoals dokus.
Kitty

Mensen kinderen wat een stelletje trollen zij jullie zeg, hebben jullie er erg lol in jongens? :roll:
Als je altijd doet wat je deed, dan krijg je wat je altijd kreeg.
Ruben Kwast

Mensen kinderen wat een stelletje trollen zij jullie zeg, hebben jullie er erg lol in jongens?   :roll:

:P 'stelletje trollen', die ga ik onthouden :wink: Dit is gewoon een goeie discussie...
Bas

Nou nou, humor hebben jullie wel zeg.. :roll: En nu maar weer fijn buitenspelen, het is weer wat aan het afkoelen dus da's goed voor die oververhitte koppies van jullie.
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren
Ruben Kwast

Nou nou, humor hebben jullie wel zeg..   :roll: En nu maar weer fijn buitenspelen, het is weer wat aan het afkoelen dus da's goed voor die oververhitte koppies van jullie.
Moet...raadsel....oplossen.....

Trouwens, buitenspelen om kwart voor 1 's nachts :P
Goemba

Wel lekker koel om buiten te spelen maar er zijn geen vriendjes om het vlummerspel te spelen. Heb jij verder al andere oplossingen bedacht Ruben??

ads

Steun Sciencetalk Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Bekijk product

Wouter_Masselink

Hier zie ik niet echt een zinnige danwel constructieve discussie ontstaan. Een raadsel zonder dat er een oplossing bekend is is redelijk onzinnig en zonder eind. -slotje-
"Meep meep meep." Beaker

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!