Moderator: Rhiannon
maar hier kan ik achter staan.Zolang er iets is, al is het maat 1 trillend atoom, dan is er ook tijd. Door te trillen is er beweging, en beweging bestaat alleen als er tijd is. De tijd is niet door de mens verzonnen. Het is het verloop van processen
Voor het feit dat mensen niet uit de toekomst naar hier komen heb ik wel een hypothese:volgens mij kan naar het verleden reizen niet; waarom zou er dan nog niemand van de toekomst naar ons gekomen zijn? in de toekomst reizen zie ik wel als mogelijk maar die staat dan weer in conflic met het terug in het verleden reizen, eenmaal in de toekomst kan je nimmer terug.
"Tijd" ontstaat ook niet natuurlijk. Tijd kan niet los worden gezien met ruimte. zonder ruimte is er ook geen tijd dus je moet spreken van "ruimtetijd". Voor de BB was er geen ruimte en dus ook geen tijd.Ik vraag me toch af hoe tijd kan ontstaan. Temminste bij de BB is tijd ontstaan, maar "ontstaan" is toch iets lineairs?
uhm...heb ergens op een website gelezen dat tijd een uitvinding is van de natuur (of van god )om er voor te zorgen dat niet alles op het zelfde moment zou gebeuren
heb ergens op een website gelezen dat tijd een uitvinding is van de natuur (of van god )om er voor te zorgen dat niet alles op het zelfde moment zou gebeuren