Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik kende die statistiekpagina niet. Kun je eens uitleggen hoe je daar geraakt? Ik heb die van mij kunnen inzien door eenvoudigweg mijn naam over die van jou te typen in de URL, en dat werkte prima.

Als ik door alle duizendtallen heenklik vind ik alle 75 mijn WU's terug, en dat moet dus zijn inclusief een eiwit dat ik vanochtend inleverde.

Als ik zo eens rondsurf op het folding-forum zie ik daar wel eens vaker berichten van niet toegekende punten. Serverproblemen schijnen de oorzaak te kunnen zijn. :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Bekijk product

Steun Sciencetalk Brepols bureau agenda 2026 - SATURNUS LUXE [0.216] - LIMA - Bureau agenda - 1 dag op 1 pagina - Dagoverzicht - Blauw - 13.3 x 20.8 cm

Brepols bureau agenda 2026 - SATURNUS LUXE [0.216] - LIMA - Bureau agenda - 1 dag op 1 pagina - Dagoverzicht - Blauw - 13.3 x 20.8 cm

Bekijk product

Cixx
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 20:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Je gaat gewoon naar je eigen pagina met statestieken (hier dus)

Onderaan zie je een paar links:

Detailed listing for projects 0-999

Detailed listing for projects 1000-1999

Detailed listing for projects 2000-2999

Detailed listing for projects 3000-3999

Als je daar op klikt dan zie je alle WU's die je gedaan hebt. Of was dit niet wat je bedoelde?

En die server problemen zijn wel jammer natuurlijk hopenlijk lossen ze dit op.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Als het hondjes waren zouden ze me gebeten hebben. Nooit eraan gedacht daarop te klikken..... :)

het zou zonde zijn als je punten kwijt zijn. Kopietje van die log op het foldingforum plaatsen en vragen of iemand daar er meer van weet?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

En we slagen er maar niet in om THG Italia Folding@Home Team voor te steken en achter ons te laten. We stonden op een bepaald moment duizend punten voor ongeveer, maar ze hebben enkele goede dagen achter zich, en wij enkele mindere dagen.

Maar Italie zal geweten hebben wat voor rekenkracht de computers hebben in Nederland en Vlaanderen...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Tijd om nog meer mensen te ronselen dus. :) Ik heb helaas slechts één huisgenoot kunnen overhalen, de rest vertikt het keihard en mijn vader vertrouwd dat soort programma's niet. :)

Misschien als voorwaarde stellen in het huiswerkforum dat men pas geholpen wordt als ze netjes een eiwit hebben ingeleverd bij de meester? :?:
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Laat dat onze doelstelling zijn nog voor dit jaar, om THG Italia Folding@Home Team ver achter ons gelaten te hebben voor het begin van 2007, de tijd dringt, dus laten we allemaal vouwen alsof ons leven ervan afhangt (en misschien is dit ook wel ergens zo)

Ik heb intussen 3 mensen weten te overtuigen om mee te vouwen, maar 2 van hen hebben problemen en de derde moet het nog installeren, dus niet veel zaaks.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Stinovic
Artikelen: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: di 26 sep 2006, 17:08

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Misschien als voorwaarde stellen in het huiswerkforum dat men pas geholpen wordt als ze netjes een eiwit hebben ingeleverd bij de meester? :)
Of gewoon als voorwarde bij de registratie.
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Woehoe. Ik ben eindelijk op de helft van p2126_villin_sigd3 :?:

Afbeelding

Nu de andere helft nog :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Reprisal
Artikelen: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: vr 03 nov 2006, 14:57

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

dat zijn onmiddelijk veel punten bij hé ;-)
Reprisal
Artikelen: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: vr 03 nov 2006, 14:57

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

trug een nieuwe donators bij :?:
Donator biatchy

Team  Wetenschapsforum (48658)  

Score  396 (certificate)  

Donator Rank  332199 of 595133  

WU 1 (certificate)
Donator Ev!tje  

Team  Wetenschapsforum (48658)  

Score  153 (certificate)  

Donator Rank  416527 of 595133  

WU 1 (certificate)
Donator  Tobi0ne

Team  Wetenschapsforum (48658)  

Score  396 (certificate)  

Donator Rank  332193 of 595127  

WU 1 (certificate)
welkom bij de bende :)
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Woehoe, nog meer hulp :?: Welkom :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ha! Toevallig ben ik er vandaag achter gekomen wie descabouter, onze dappere nummer 2 op de lijst! :)

Hij is de man die al jaren bij ons op het werk het systeem draaiend houdt. Toevallig hadden we vandaag kerstlunch en hij was ook uitgenodigd. Het gesprek in ons hoekje kwam op een gegeven moment op WSF uit, en toen bleek hij het dus te zijn. In de gebruikerslijst zal je hem niet vinden, hij leest hier vooral veel. Maar toch vond ik het zo leuk dat ik het hier even meldt. :?:
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
eendavid
Artikelen: 0
Berichten: 3.750
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 14:24

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ger schreef:Ha! Toevallig ben ik er vandaag achter gekomen wie descabouter, onze dappere nummer 2 op de lijst! :?:

Hij is de man die al jaren bij ons op het werk het systeem draaiend houdt. Toevallig hadden we vandaag kerstlunch en hij was ook uitgenodigd. Het gesprek in ons hoekje kwam op een gegeven moment op WSF uit, en toen bleek hij het dus te zijn. In de gebruikerslijst zal je hem niet vinden, hij leest hier vooral veel. Maar toch vond ik het zo leuk dat ik het hier even meldt. :)
betekent dit dat hij degene is die ook bepaald wat er op het systeem draait? dat zou die 2de plaats wel verklaren natuurlijk :)
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ja de wereld is kleiner dan je denkt :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Grijs

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 75 euro - Voor jou

bol cadeaukaart- 75 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Bekijk product

Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Niet eerlijk :) Ik was al over de helft van p2126_villin_sigd3 en had nog genoeg tijd. Je mag er namelijk op z'n hoogst 140 dagen over doen, met een voorkeur van 70 dagen. Beiden had ik nog niet bereikt, maar z'n hebben wel meer m'n eiwit gejat :?:

Nu heb ik p2124_lambda_5way_mei gekregen.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!