Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

betekent dit dat hij degene is die ook bepaald wat er op het systeem draait? dat zou die 2de plaats wel verklaren natuurlijk :?:
Geloof me, dan zouden we gemakkelijk over een jaar op nummer 1 van de wereld staan. Over de hele organisatie hebben we héééél veel computers. Helaas is hij alleen een extern persoon die bij onze vestiging zorgt dat als er iets mis gaat het zo snel mogelijk gefixed is. Anders zouden we namelijk moeten wachten totdat er iemand vanuit Utrecht (hoofdkantoor) tijd heeft om naar Den Bosch te rijden. En descabouter is er binnen no-time. :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

ads

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

Steun Sciencetalk STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Wit

Bekijk product

Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

PdeJongh schreef:Niet eerlijk :?: Ik was al over de helft van p2126_villin_sigd3 en had nog genoeg tijd. Je mag er namelijk op z'n hoogst 140 dagen over doen, met een voorkeur van 70 dagen. Beiden had ik nog niet bereikt, maar z'n hebben wel meer m'n eiwit gejat :)

Nu heb ik p2124_lambda_5way_mei gekregen.
Niet klagen, hij staat voor meer dan de helft van de punten op je erelijst ook.

:)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jan van de Velde schreef:
PdeJongh schreef:Niet eerlijk :?: Ik was al over de helft van p2126_villin_sigd3 en had nog genoeg tijd. Je mag er namelijk op z'n hoogst 140 dagen over doen, met een voorkeur van 70 dagen. Beiden had ik nog niet bereikt, maar z'n hebben wel meer m'n eiwit gejat :)

Nu heb ik p2124_lambda_5way_mei gekregen.
Niet klagen, hij staat voor meer dan de helft van de punten op je erelijst ook.

:)
Dat weet ik wel. Daar ben ik ook niet boos over. Ik heb alleen nog geen één WU af kunnen maken omdat ze die steeds van mij jatten. Ik wil een WU af kunnen maken! :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
gast004
Artikelen: 0
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 14:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

PdeJongh schreef:Niet eerlijk  Ik was al over de helft van p2126_villin_sigd3 en had nog genoeg tijd. Je mag er namelijk op z'n hoogst 140 dagen over doen, met een voorkeur van 70 dagen. Beiden had ik nog niet bereikt, maar z'n hebben wel meer m'n eiwit gejat  

Nu heb ik p2124_lambda_5way_mei gekregen.


hé, ik ben ook met p2124_lambda_5way mei bezig :) . ik zit aan 1441/20000
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...d=258081#258081

kunnen mensen met een wat meer computertechnische inslag dan ik daar eens naar kijken: subteamstatistieken.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Rov
Artikelen: 0
Berichten: 2.242
Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 19:13

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

PdeJongh schreef:Nu heb ik p2124_lambda_5way_mei gekregen.


hé, ik ben ook met p2124_lambda_5way mei bezig :) . ik zit aan 1441/20000
Wat gezellig, ik ook, ik zit echter aan 5600/20000 :?: .
Gebruikersavatar
gast004
Artikelen: 0
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 14:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

hihi, grappig. nja, ik nu aan 1671. sommige frames hebben heel veel tijd nodig, maar de meeste zijn klaar in 42s.

hih, het is verslavend, ik wil heel de tijd opnieuw kijken hoe ver ik al zit :) .
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik zit aan
\(\frac{600}{20000}\)
, maar ik heb em ook pas sinds vanochtend, en toenet heeft ie een paar uur standby gestaan i.v.m. mondeling op school
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
gast004
Artikelen: 0
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 14:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

vouwt hij verder als je computer op standby staat?
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

vouwt hij verder als je computer op standby staat?
Nop. Laptop ingeklapt doet niks het meer. Staat gewoon alles nog aan, maar bv, msn meld ie af.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
gast004
Artikelen: 0
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 14:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

ah, ja, ik was verbaasd omdat ik dacht dat je bedoelde dat dat wel ging bij jou, maar je bedoelt niet echt "standby", maar wel gewoon je computer laten aanstaan, terwijl je er zelf niet bent.

(ik heb daar zelf een beetje schrik voor, om zo mn computer te laten aanstaan, als er iets mee gebeurt en ik ben er niet :) )
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

ev!tje schreef:ah, ja, ik was verbaasd omdat ik dacht dat je bedoelde dat dat wel ging bij jou, maar je bedoelt niet echt "standby", maar wel gewoon je computer laten aanstaan, terwijl je er zelf niet bent.

(ik heb daar zelf een beetje schrik voor, om zo mn computer te laten aanstaan, als er iets mee gebeurt en ik ben er niet   :) )
Scheelt, m'n laptop staat op m'n kamer en niemand komt hier. Alleen m'n moeder soms, maar die weet haar eigen emailadres nog niet :?: :)

En anders zet ik een wachtwoord op m'n account. Als je de laptop weer open doet, moet je je weer aanmelden. Dan neem ik gewoon een wachtwoord dat niemand raad, en hupsakee :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
gast004
Artikelen: 0
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 14:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

ah, nee, dat bedoel ik niet. Ik zit op kot. Niemand kan hier aan mn computer (tenzij ze inbreken :) ), maar ik vertrouw het niet zo in de zin van als er iets misloopt met de computer, hij loopt vast of hij raakt oververhit ofzo (oké, zoveel kans zit daar wss niet in, maar toch, het blijft toch een elektrisch apparaat, ik speel liever op zeker als ik me daardoor minder ongerust voel :?: ). Thuis staat mijn computer ook op mijn kamer en daar meld ik mij inderdaad af als ik niet op mijn kamer ben, maar wel thuis. Als ik niet meer thuis ben, dan leg ik mijn computer helemaal af.
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik was nu een kleine 2 uur weg, en aangezien ie in dichtgeklapt niks doet verders, zal ie ook niet oververhit ofzo raken. Als ik echt lang weg ben dan zet ik em meestal wel uit.

Back ontopic: ik heb nog steeds maar 600 frames klaar :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

ads

Steun Sciencetalk Papierversnipperaar - 13L - 8 A4 vellen - Creditcard Vernietiger - Zwart - Vivid Green

Papierversnipperaar - 13L - 8 A4 vellen - Creditcard Vernietiger - Zwart - Vivid Green

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk 10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Gebruikersavatar
Rov
Artikelen: 0
Berichten: 2.242
Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 19:13

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Download even het gratis programmatje speedfan om de temperatuur in je pc te weten. Als ik even weg ben, of naar de les ben laat ik ook soms mijn pc draaien. Normaal kan je ook instellen bij welke temperatuur van je harde schijf je pc moet uitvallen. Om te kijken welke temperatuur te hoog is voor jouw processor moet je hier ergens zoeken, er is hier ooit eens een link gepost daarover.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!