ah, nee, dat bedoel ik niet. Ik zit op kot. Niemand kan hier aan mn computer (tenzij ze inbreken

), maar ik vertrouw het niet zo in de zin van als er iets misloopt met de computer, hij loopt vast of hij raakt oververhit ofzo (oké, zoveel kans zit daar wss niet in, maar toch, het blijft toch een elektrisch apparaat, ik speel liever op zeker als ik me daardoor minder ongerust voel

). Thuis staat mijn computer ook op mijn kamer en daar meld ik mij inderdaad af als ik niet op mijn kamer ben, maar wel thuis. Als ik niet meer thuis ben, dan leg ik mijn computer helemaal af.