Ik heb dat programma speedfan geïnstalleerd, 35° nu, en hij vouwt al een hele poos (van deze morgen 11u ofzo) (ik heb mn computer eens laten aanstaan toen ik weg was [rr] , ik heb de methode van Ger gebruikt (mij zo half afgemeld, maar mn programma's bleven actief)).
Ik heb mn computer gekocht in september. Ik heb eens opgezocht wanneer hij gelanceerd werd. Volgens
http://www.desktopcomputer.be/processors/a...bile-processor/ in mei 2006, dus das wel een redelijk nieuw model. nja, het is een dual core en die bestaan, dacht ik, ook nog niet zo geweldig lang.
En mn laptop van binnen schoonmaken, daar begin ik niet aan

, zoals ik handig ben

. Er zou veel meer kapot aan zijn dan oorspronkelijk

. (ze hebben me in de winkel verteld dat ze ook nooit aan laptops werken, maar gewoon doorsturen naar vanwaar ze komen, omdat een laptop heel delicaat is, dus dan blijf ik er ook best af)