Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Als ik niet meer thuis ben, dan leg ik mijn computer helemaal af.
Er vanuit gaande dat je Windows 2000 of XP hebt, kun je ook Windowstoets+L (=andere gebruiker) gebruiken. Je logt dan niet helemaal uit, maar je moet je wachtwoord intoetsen om weer iets te kunnen. Al je programma's blijven actief.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

ads

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Bekijk product

Steun Sciencetalk EA SPORTS FC 26 - PS5

EA SPORTS FC 26 - PS5

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M185 - Draadloze Muis - Grijs

Logitech M185 - Draadloze Muis - Grijs

Bekijk product

Gebruikersavatar
gast004
Artikelen: 0
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 14:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

ah, oké, ik zal daar vanavond eens voor kijken (nu niet veel tijd, kheb straks practicumexamen van organische chemie). (ik heb inderdaad windows xp).

ik zit nu al zo'n 100frames verder :) (die frames gaan vlugger dan mijn vorige WU, maar er zijn ook een heleboel meer frames :?: )
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Download even het gratis programmatje speedfan om de temperatuur in je pc te weten. Als ik even weg ben, of naar de les ben laat ik ook soms mijn pc draaien. Normaal kan je ook instellen bij welke temperatuur van je harde schijf je pc moet uitvallen. Om te kijken welke temperatuur te hoog is voor jouw processor moet je hier ergens zoeken, er is hier ooit eens een link gepost daarover.
Dat was in de Folding FAQ in opbouw. Op deze pagina kun je maximale temperaturen voor processors vinden.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
gast004
Artikelen: 0
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 14:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

hm, mijn processor staat er niet bij geloof ik (AMD Turion (tm) 64 X2 Mobile) (of wel kijk ik erover), bij de meeste van AMD Turion staan er trouwens vraagtekens :)
Gebruikersavatar
Rov
Artikelen: 0
Berichten: 2.242
Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 19:13

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ja kan de pagina doorzoeken met control - f.

Maar inderdaad, mijn intel centrino mobile staat er ook niet bij.
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Die staat er inderdaad niet bij nee. Blijkbaar een nogal nieuw model, of niet vaak gebruikt? In elk geval, als je kijkt naar andere processors uit die serie, die kunnen >95°C hebben. Als je nou heel veilig gaat zitten moet je het testen als je al een tijd lang aan het vouwen bent (en de processor dus op de max. temperatuur zit die hij zal bereiken) dan moet je als max voor jezelf zeggen dat het onder de 70°C moet blijven. Test dit een paar keer op verschillende dagen. Als je hier steeds ruim onder blijft, hoef je je geen zorgen te maken.

Mocht je toch hier overheen gaan of dichtbij komen, dan kun je het beste je laptop van binnen schoonmaken, ongeacht of je folding blijft draaien of niet. Pas hierbij wel op, zeker bij een laptop moet je weten wat je doet om niet per ongeluk meer schade toe te brengen dan dat je weghaalt! Heb je zelf geen idee, vraag dan iemand die er meer verstand van heeft. (no-offence, maar als je iets fout doet kan dat het einde van je laptop betekenen en dat willen we niet natuurlijk he!)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Rov
Artikelen: 0
Berichten: 2.242
Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 19:13

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Hij is inderdaad nog relatief recent (in juni gekocht), maar ik geloof niet dat dit een model is dat pas heel recent is uitgekomen.

Maar ik zou sowieso al niet graag mijn laptop opendraaien, dat laat ik wel door iemand doen die er wat meer van kent. Mijn laptop heeft ooit 10 uur en meer aangestaan (en gevouwd op 100% cpu gebruik) en hij stagneert altijd bij 31°C, tenzij ik op de batterij werk, dan gaat ie enkele graden hoger. Ik zou me dus al ongerust maken als hij boven de 40° gaat, laat staan bij 95°!!
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Excuus, ik had het over de processor van Ev!tje, ik had jouw bericht nog niet gezien, Rov. Die kwam terwijl ik mijn voorgaande bericht aan het typen was. Jouw processor is totaal anders. Meestal ligt de temperatuur waarbij je je zorgen moet gaan maken bij Intel M zo rond de 50 °C. Maar bij jou zit er een beveiliging op voor als de processor te warm wordt. Ideaal.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
gast004
Artikelen: 0
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 14:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb dat programma speedfan geïnstalleerd, 35° nu, en hij vouwt al een hele poos (van deze morgen 11u ofzo) (ik heb mn computer eens laten aanstaan toen ik weg was [rr] , ik heb de methode van Ger gebruikt (mij zo half afgemeld, maar mn programma's bleven actief)).

Ik heb mn computer gekocht in september. Ik heb eens opgezocht wanneer hij gelanceerd werd. Volgens http://www.desktopcomputer.be/processors/a...bile-processor/ in mei 2006, dus das wel een redelijk nieuw model. nja, het is een dual core en die bestaan, dacht ik, ook nog niet zo geweldig lang.

En mn laptop van binnen schoonmaken, daar begin ik niet aan :?: , zoals ik handig ben :) . Er zou veel meer kapot aan zijn dan oorspronkelijk :) . (ze hebben me in de winkel verteld dat ze ook nooit aan laptops werken, maar gewoon doorsturen naar vanwaar ze komen, omdat een laptop heel delicaat is, dus dan blijf ik er ook best af)
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Dat laatste vertellen ze altijd natuurlijk, dat levert ze geld op [rr]

Maar feit is, als je zelf niet weet wat je doet, begin er alsjeblieft niet aan. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat iemand z'n laptop naar z'n grootje helpt.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
gast004
Artikelen: 0
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 14:52

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

hih, ja waarschijnlijk [rr] , maar ik blijf toch best van mijn laptop :wink:
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Goh, ik dacht zojuist "Hé, mijn eiwitje zou als het goed is bijna opgevouwen moeten zijn. Eens even kijken of het al in de kast mag." Zie ik staan dat het nog 5479 dagen, 23 uur, 32 minuten en 45 seconden duurt. [rr]

Eventjes voorbij mijn neus gekeken en gelukkig, het is een vers eiwit. Van Gent en Loos DHL is al langs geweest om de vorige op te halen blijkbaar.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

wiki:
Van Gend & Loos is een historisch vervoerbedrijf dat als zelfstandig bedrijf bestond van 1809 tot en met 2003, en daarna opgegaan is in DHL.

Grondlegger van Van Gend & Loos was de Antwerpse herbergier-koetsier J.B. van Gend.
met een "d" dus [rr]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Mathiz
Artikelen: 0
Berichten: 33
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 19:56

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jeee mijn 2e is af [rr]

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Bekijk product

Reprisal
Artikelen: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: vr 03 nov 2006, 14:57

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

terug nieuwe vouwer [rr]
Donator Dark

Team  Wetenschapsforum (48658)  

Score  396 (certificate)  

Donator Rank  332373 of 595340  

WU 1 (certificate)


keep up the good work

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!