Puzzel Puzzels
Ger
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Jeej, momenteel draaien er 120 processors voor WSF! :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

Bekijk product

Reprisal

jup jup, wicked :)

srry ali g in men gedachten eventjes

persoonlijk vindt ik da al mooi van WSF(ook al doe ik het nog nie zo lang "kijkt neebuigend")

eergisteren wel reportage gezien op NGC over de aarde

goeie en slechte dingen die gebeurd zijn in 2006

doet WSF niets voor het milieu

ik zou graag aan iets meewerken maar alleen sta je nergens

vb: elke donderdag geen verwarming(overbodige) energie verbruiken

als je iets weet ;-)

let me know
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Jan van de Velde

FAH-forum 3 december j.l.
Thanks for everyone's efforts here. We should hopefully in a few months have our first Abeta results published and public and I think that would be a particularly good time to update the wikipedia article. We've been working on this for over 3 years and in the next 12 months, there will be a series of significant results coming out (the first paper has been submitted, the 2nd will likely be submitted at the end of January, and we are working on the science for a third). The key aspect of this work is a very tight coupling between FAH simulations and experimental results. We're very excited about that here and I think it will really push FAH greatly forward, as we can go from merely talking about working on Alzheimer's to showing what I believe to be significant results towards our understanding of the disease as well as potential therapeutic directions.  

Professor Vijay S. Pande, PhD  

Director, Folding@Home Distributed Computing Project, and  

Associate Professor of Chemistry and of Structural Biology, Stanford University
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
made in flanders

Ik heb wel de indruk dat ons team het wat minder aandoet nu, maar dat komt waarschijnlijk door de eindejaarsperiode. Nochtans nu tijdens de vakantie (blokperiode altijd positief bekijken :wink: ) staat mijn laptop veel langer aan dan anders, dus lever ik ook veel meer eiwitten af, maar blijkbaar ben ik de enige...
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
PdeJongh

Nochtans nu tijdens de vakantie (blokperiode altijd positief bekijken :wink: ) staat mijn laptop veel langer aan dan anders, dus lever ik ook veel meer eiwitten af, maar blijkbaar ben ik de enige...
Mijn laptop staat nu ook meer aan. Maar omdat ik tussendoor ook wel eens Fifa ofzo speel, moet F@H uit. Alleen als ik dan terug kom, wil ik nog wel eens vergeten om F@H weer aan te zetten (als ik m'n laptop aanzet start F@H namelijk automatisch).
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Lathander

ik heb het nog maar net geïnstalleerd en dat ding staat nu al 2 uur op "attempting to get work packet"

ik snap niet echt wat er mis is
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
Jan van de Velde

Evil Lathander schreef:ik heb het nog maar net geïnstalleerd en dat ding staat nu al 2 uur op "attempting to get work packet"

ik snap niet echt wat er mis is
Heb je toevallig in je configuratie de optie "deadlineless" aangeklikt? Dan kan je lang wachten. Er is een groot gebrek aan deadlineloze workunits. Beter "standard" kiezen.

rechtse klik taakbalkicoontje, configure, advanced, rechtsonder keuzevenstertje.
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Lathander

ook staat "ignore deadlines localy" bij advanced aangeklikt
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
Jan van de Velde

dat maakt niks uit. Dat geeft alleen maar aan dat folding niet kijkt naar de werkelijke tijdinstelling van je eigen computer.
Lathander

k, nu werkt ie, dit zal geen invloed hebben als ik de computer en modem plost afsluit?

Zonder het programma zelf te waarschuwen bedoel ik dus
Ger

Nope, dat makt niet uit. Standaard slaat folding iedere 12 minuten het werk op. En als je je PC weer aanzet star folding ook weer mee op.
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Lathander

kk, het ding staat nu op 5/500 als ik er m'n muis over beweeg, ik ga het dus gewoon laten doen
Ger

Ik zal de rode loper vast uitleggen voor je als je de lijst binnenwandelt! [rr]
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Lathander

momenteel steekt ie op 25/500, ga hem zo een nachtje laten doordoen, maar ga wel de internetverbinding afzetten. Moet ik dan iets doen aan de instellingen of doet ie gewoon verder?

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Party: Jamboree - Nintendo Switch

Super Mario Party: Jamboree - Nintendo Switch

Bekijk product

Jan van de Velde

Persoonlijk vind ik het zonde van de elektrische energie om het ding alleen voor Folding te laten doordraaien, maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Folding heeft geen internetverbinding nodig behalve om werk af te leveren en nieuw werk op te halen. Dus die stekker kan er gerust uit. Ook als het werk klaar zou zijn en er is geen internetverbinding, geen nood. Dan wacht Folding gewoon tot er wél verbinding is.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!