Puzzel Puzzels
Lathander
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Tja, ding is, in belgië hebben ze energie teveel, waarom denk je dat ze hier 's nachts alle autostrades alle lichten tot half 1 's nachts laten branden?

Vroeger was het de hele nacht door, zodanig erg zelfsdat je vanuit de ruimte de vorm van België er zo kon uithalen aan de hand van de verlichting...

België's energievoorziening is een soort gigantische accu die je moelijk weer opgestart krijgt als je er een deel van afzet, dus belgië heeft een bepaald niveau dat nooit daalt of stijgt(niet veel toch)

En het is nachttarief, dus da's niet veel... maar ik ga m'n pc idd niet laten aanstaan als ik ga slapen, gewoon overdag, dan heb ik die toch de hele dag nodig voor te studeren.

Onze hogeschool heeft namelijk een hoop voorbereidingststen op internet staan
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk 50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Steun Sciencetalk Mario Kart 8 Deluxe - Nintendo Switch

Mario Kart 8 Deluxe - Nintendo Switch

Bekijk product

Cycloon

Tja, ding is, in belgië hebben ze energie teveel, waarom denk je dat ze hier 's nachts alle autostrades alle lichten tot half 1 's nachts laten branden?

Dat komt omdat de overheid een contract heeft met electrabel dat ze voor een x aantal jaar stroom zullen gebruiken van hun, dit omdat electrabel anders hun systemen moet afbouwen op korte tijd en dat electrabel best wat kosten bezorgt. Anyway ik dacht dat dit contract binnen enkele jaren afloopt.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Jan van de Velde

Evil Lathander schreef:Tja, ding is, in belgië hebben ze energie teveel, waarom denk je dat ze hier 's nachts alle autostrades alle lichten tot half 1 's nachts laten branden?

Vroeger was het de hele nacht door, zodanig erg zelfsdat je vanuit de ruimte de vorm van België er zo kon uithalen aan de hand van de verlichting...

België's energievoorziening is een soort gigantische accu die je moelijk weer opgestart krijgt als je er een deel van afzet, dus belgië heeft een bepaald niveau dat nooit daalt of stijgt(niet veel toch)
Zal wel iets met die kerncentrales te maken hebben, maar afgezien daarvan vind ik het relaxed rijden op verlichte snelwegen, vooral bij slecht weer. Ik denk dat het ook veel nachtelijke ongevallen voorkomt. In Nederland zijn ook meer en meer snelwegen 's avonds verlicht.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Mathiz

Ik heb wel de indruk dat ons team het wat minder aandoet nu, maar dat komt waarschijnlijk door de eindejaarsperiode.

als je goed kijkt naar meerderre teams dan zie je dat heel veel teams een "kerstdip" hebben waar ze bijna allemaal ondergemiddeld scoren
Rov

Als cadeau zal ik dan vandaag toch nog maar een eiwit inleveren en dinsdag nog eentje [rr] .
Jan van de Velde

Ik denk dat veel kantoormachines afgeschakeld hebben gestaan voor het lange weekeinde.

En iedereen heeft vrijdag j.l. een dipje gehad omdat de servers van Stanford die de statistieken bijhouden afgeschakeld waren voor groot onderhoud.
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Rov

Heb net een eiwitje klaar maar hij krijgt hem niet verstuurd...
Jan van de Velde

Heb net een eiwitje klaar maar hij krijgt hem niet verstuurd...
komt allemaal goed.

Ik lees hier en daar bij grotere teams dat die wel eens wat bewaren op een of andere manier om die dan op één dag allemaal in te sturen en zo een "dagproductierecord" in de statistieken te krijgen. 31 december lijkt me typisch een dag voor zo'n stunt, dus misschien zijn de servers wel erg druk. En misschien is er wel iets heel anders aan de hand.
Cycloon

Het internetverkeer is op een dag zoals 31 december toch al stukken drukker dan normaal hoor :) En nu zeker dat bv voip zo immens populair is, veel mensen die via internet naar mekaar gaan bellen om een gelukkig nieuwjaar te wensen enzo [rr]
Lathander

Zal bij mij nog een tijdje duren... gaat dat niet automatisch, dat versturen, of komt ie het eerst vragen?
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
Jan van de Velde

Geheel automatisch.
made in flanders

We hebben toch onze eindejaarsdoelstellingen waargemaakt (of jullie toch zeker de mijne)

We hebben THG Italia Folding@Home Team intussen ver achter ons gelaten met zeven plaatsen verschil en meer dan 10000 punten verschil.

Mijn volgende eindejaarsdoelstellingen, in de top tien van onze lijst proberen te geraken en in de top 300 van alle teams te geraken.

Ik heb gezegd... :)
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
naam

Wow ik heb een workunit van 20000 frames!?!? Dat ga ik toch nooit afkrijgen met mijn AMD 3500+, 1gb ofwel?
Rov

Tuurlijk wel, je vouwt tegen minder seconden per frame dan.

ads

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS5350i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS5350i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M185 - Draadloze Muis - Rood

Logitech M185 - Draadloze Muis - Rood

Bekijk product

Jan van de Velde

Dit gaat fantastisch zo, mensen!!! Nog even doorvouwen en we staan in de top 600. En dat voor een wetenschapsforum uit de Lage Landen!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!