Sinds gisteren ben ik ook begonnen met dit nobele taakje, en ik heb direct een eiwit met 20 000 frames gekregen. Het gaat dus wel even duren eer die klaar is.
Wat is eigenlijk het grootste eiwit dat je kan krijgen? 100 000 frames?
ha, welkom!Thaurion schreef:Sinds gisteren ben ik ook begonnen met dit nobele taakje, en ik heb direct een eiwit met 20 000 frames gekregen. Het gaat dus wel even duren eer die klaar is.
Wat is eigenlijk het grootste eiwit dat je kan krijgen? 100 000 frames?
Dat ben ik niet met je eens.Er zijn af en toe uitschieters naar boven of beneden, maar gemiddeld is het allemaal ongeveer even lang.
Ik heb 153-puntertjes gehad van 4 dagen, en zojuist een 393 punter ingeleverd waar mijn computer 3 entire bloody weeks op heeft lopen zweten (sorry maar ik ben nog steeds chagrijnig van die idiote p1862).Dan kan het ook gewoon aan mij liggen natuurlijk. Ik heb het aantal seconden per punt nooit echt onderzocht eigenlijk. En voor mijn gevoel duurt elke WU ongeveer net geen week.
Mijn laptop en mijn pc beneden lopen elke keer vast op het eiwit p 2124.Ik heb 153-puntertjes gehad van 4 dagen, en zojuist een 393 punter ingeleverd waar mijn computer 3 entire bloody weeks op heeft lopen zweten (sorry maar ik ben nog steeds chagrijnig van die idiote p1862).
Hoe bedoel je? Het aantal frames? dat kan oplopen tot zover ik weet 50000 en het minimum dat ik al gehad heb ik 100.mijn werk momenteel moet 500 bereiken(135/500)
kan dat bij de volgende meer of minder zijn?
Die had ik net ook en nu weer.Jullie ook al zo'n hekel aan het eiwit p2124? Mijn laatste vijf eiwitten waren volgens mij allemaal van p2124, en het stomme is dat deze er gemiddeld zo'n 50 uur over doet voordat die klaar is. Ik heb wel eens een ander eiwit gehad die 32 uur deed voor 500 punten. Voor een p2124 krijg je slechts 396 punten...
dreamz schreef:Ik zit nog met een vraagje, ik heb folding lopen op mijn laptop maar aangezien mijn broer soms ook betrekkelijk veel op pc zit heb ik het ook op zijn pc geinstalleerd.
-Is het normaal dat de eerste frame sinds je je pc heropstart 30min duurt?
Kijk eens in hoofdstuk 2 van de FAQ in opbouw, "Mijn display zegt dat het nog jaren gaat duren voordat het eiwit klaar zal zijn??" http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...c=50165.
-We hebben beiden dezelfde naam (aangepast in de configuratie) maar nu zie ik dat hij ook hetzelfde eiwit heeft gekregen om te vouwen (juist dezelfde naam). Alleen moet hij helemaal van nul beginnen terwijl ik al aan frame 5300/50000 zit. Doen we niet allebei hetzelfde werk?
Een project is opgedeeld in duizenden workunits, WU's, die allemaal verschillende stukjes van het eiwit behappen, of dezelfde stukjes maar in een chronologische volgorde. Er zijn duizenden mensen tegelijk met hetzelfde project bezig.