Rammelslakje schreef:Al genoeg andere forums erover vind ik persoonlijk niet echt een archument

Er zijn ook andere wiskunde fora, ruimtevaard fora, psychologische fora en waarschijnlijk ook meer. Een forum moet toch ook uitbreiden op z'n tijd? En er lopen hier denk ik ook genoeg mensen met de benodigde kennis rond. Ook vind ik een informatica forum wel passen bij een wetenschapsforum. Ook zijn toch niet alle softwarematische vragen in te delen bij wiskunde?
Afwachtend op uw reactie
Toch is informatica veel meer, bijvoorbeeld: systeem ontwikkeling, beheer van informatie systemen, universele informatiekunde, gestructureerde analyse. Weetjes over hardware, software. Juridische aspecten.
Dat wat ik op WSF zie over informatica is dus imo veel te weinig om een informatica deel te "rechtvaardigen". Groten deels gaat het een beetje over software of er is wat met een browser. Programmeer problemen kunnen ook eventueel onder wiskunde onder gebracht worden.
Tevens zal het ook zo zijn dat wanneer er steeds meer animo voor informatica is (en dan in de meest ruime zin van het woord), wat afgeleid kan worden uit de topics die aangemaakt worden, er van zelf wel een informatica deel komt.