Puzzel Puzzels
farmacistje
Artikelen: 0

Re: Ik stel me even voor :)

Hallo iedereen,

Ik ben Lisa, student apotheker in de VUB, Jette (Brussel, in België dus).

22 jaartjes jong en toch wel een druk bezette student. Ik werk ook 1 dag in de week en verder moet ik veel te veel studeren.

Ik volg ook nog avondles Spaans, dus veel tijd voor hobby's blijft er ook niet over. Ma bon, dat spaans is natuurlijk wel een beetje een hobby.

Ik fiets en loop graag, maar het komt er niet altijd van. Af en toe lees ik eens een boek. Ik kook ook wel graag en zeker als er vrienden komen eten, want alleen is maar alleen. Voor de vegetariërs is er altijd wel iets, want ben zelf ook vegetariër.

Ma bon, das al veel voor een eerste kennismaking, zou ik zo zeggen.

Tot de volgende!

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 75 euro - Voor jou

bol cadeaukaart- 75 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS5350i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS5350i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

kittybio

Hallo allemaal,

Al een heel topic volgekletst over een scheikunde-project (voor school), maar mezelf nog niet voorgesteld Afbeelding

Bij deze dus 8-) , Ik ben Kitty, doe op moment 3VWO (gymn.), ben niet zo fantastisch in scheikunde maar vind het wel een heel boeiend onderwerp en dit dus ook een leuke site :)

groetjes
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

catwoman

Hallo allemaal,

ben ook nieuw hier en het leek me wel interessant om mij aan te sluiten. Steeds handig om het advies van anderen in te winnen, nietwaar! Ik ben Belgische en doe uitsluitend HPLC.

MVG,

Catwoman
Schotje

Hallo,

Ik ben Claudia en ik zit in het 3e jaar Biomedisch laboratorium onderzoek te Breda, mijn studierichting is Moleculair research.

Ik ben 21 en mijn chemiekennis is erg stoffig... ik zit hier veelal voor DNA/RNA dingen :oops:

Groetjes Schotje
Uncle Paulie

Hallo,

Na de afgelopen dagen wat rondgeneusd te hebben op het forum heb ik me nu maar aangemeld.

Mijn naam is, hoe verrassend, Paul en heb enkele jaren geleden mijn HBO analytische chemie afgerond. Onder werktijd vind ik spelen met de HPLC een leuke bezigheid, buiten werktijd kan je me op de motor vinden.

o ja, ik krijg jeuk van alle GMP regeltjes :S
cipherIX

korte CV van "cipherIX":

Ik luister naar de naam "Martin" en ben reeds 31 jaren oud. Heb in de zomer van 1996 mijn studium (hogeschool; organische chemie) afgerond. Ben daarna via Duitsland (1996-2001), Engeland (2001-2004) in de Oostenrijkse hoofdstad Wenen (2004-...) beland en daar ook werkzaam.

Ik heb dus nu bijna 10 jaar, bij verschillende werkgevers, gewerkt in R&D-laboratoria aan de synthesen van organische verbindingen voor pre-klinische tests (farmaceutisch).

Privé zit ik te veel achter de computer :oops: , zegt mijn vriendin - verreis graag (ook voor mijn werk) - ik fiets graag en probeer me af-en-toe op inline-skates staande te houden ...

Gegroet,

Martin (cipherIX)
kenfolliez

Hello,

Ik ben ken,27 jaar en woon in sint katelijne waver vlakbij mechelen in de provincie antwerpen.Ben sous chef in restaurant , en intereseer me in koken en chemie,vernieuwende technieken, en alle nieuwe producten die in een razendsnel tempo onze gastronomie binnenkomen.Mij grootste probleem is wel dat ik met zovelen vragen zit en bijna nergens tercht kan.Dus daarmee heb ik mij hier aangemeld zodat jullie mij soms kunnen helpen antwoorden te zoeken op mijn vragen.En moest ik jullie ook met iets kunnen helpen zal ik dat dan ook met plezier doen.

gts ken

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Toegevoegd aan het "Dag, dag..."-topic! Welkom!</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>
kadeka

Dat kan interessant worden: de chemie van het koken ... Ik kijk er al naar uit (njammie!)
Acid

Gegroet allen,

Mijn ouders hebben mij 20 jaar geleden de naam Maik meegeven. Ik ben woonachtig in een klein katholiek boeren dorpje niet ver van Almelo genaamd Albergen.

Ik zit momenteel in de 3de van het MLO te hengelo, en dan de Chemische richting wel te verstaan.

Ik ben nog niet geheel wegwijs in de wereld van de chemie dus het leek mij zeer handig om mij hier eens aan te melden.

gr. Maik
ekoo

Heyhey,

Ik ben Bart en ben helemaal uit het verre belgië op dit nederlands forum terechtgekomen (maar heb al gemerkt dat ik niet de enige ben :oops: )

Ben verleden jaar afgestudeerd als burgerlijk scheikundig ingenieur en ben momenteel bezig aan m'n doctoraatsonderzoek. Hou me bezig met quantumchemie en moleculaire modellering van zeolieten (MTO proces) en momenteel organolithium chemie.

Op niet-chemisch vlak ben ik geïnteresseerd in koken (voor zover dat geen chemie is..), theater, film, sport en geëngageerd in het jeugdwerk.

Vragen? shoot!

groetjes
radioactive

Hey ik ben radioactive en kom van België. Ik volg nu mijn zesde jaar techniek wetenschappen. Mijn hobby's zijn chemie, sport, computer en nog veel meer.
peetie

hey hoi,

ik ben ook nieuw op dit forum, ben werkzaam op een researchlaboratorium.

In groningen.

Mijn hobbies zijn, sporten, lezen, en uiteraard de chemie.
wildcatje

hoi

ik ben silvia uit enschede en ik zit in het eerste jaar van MLO in hengelo..

toen ik klaar was met de middelbare school wist ik ff niet wat ik wilde gaan doen, dus ben ik maar eerst gaan werken. 7 jaar om precies te zijn 8-[ en nu ben ik er helemaal uit wat ik wil gaan doen en ga ik weer terug naar school. Afbeelding

dus m`n kennis moet nog een beetje groeien en zo te zien lukt dat hier wel :oops:

m`n andere hobbies zijn trouwens disney, musicals en m`n eigen forumpje ( ook disney)

groetjes silvia
Exodius

Hey,ben Exodius(Norbert),zit in 2de jaar vmbo-t/havo

hobby's kippen houden,honden,computeren,zins kort Chemie Afbeelding

energie enz...

nou dat was ik dan :oops:

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 20 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Henk-Wim

Hey,

Ik ben Henk-Wim(dubbele naam:D). Zit in 1e jaar chemie (HBO).

Mijn hobby's zijn voetballen, computeren en natuurlijk chemie.

Gr. Henk-Wim

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!