Moderator: Rhiannon
Alles is gebeurd/gebeurt gelijktijdig, alleen zo ervaren wij dat niet. Wij voelen het als een soort..ehm lijn snapje, van vroeger naar nu. Maar voreger is nu! 't Is trouwens maar goed ook dat wij het anders ervaren anders kregen we zoveel info en prikkels tegelijk...
Neem eens nota van http://home.planet.nl/~rwvanes, klik vervolgens op de link HIER met gele ondergrond en vervolgens ga je naar Beweging en Verschijnsel deel 1.Anonymous schreef:Omdat mijn vraag over tijd TE filosofisch werd heb ik besloten dit artikel in deze categorie voort te zetten...
Wat is tijd?
Ik bedoel als tijd niet meer is dan een beweging veroorzaakt door een kromming in de ruimte door graviton deeltjes. Hoe moet je dan terug kunnen gaan in de tijd?
Anti-graviton deeltjes?
Tijd is geen verzinsel van de mens. De eenheden die wij gebruiken om tijd te beschrijven zijn verzinsels van de mens. Tijd zelf is volgens mij gewoon een dimensie die wij zelf nog maar nauwelijks kunnen beinvloeden. We zijn er wel al een tijdje achter dat tijd zeker niet perse constant is. Bij een andere fysieke snelheid hoort namelijk ook een andere tijd-"snelheid".Maar stel dat tijd niet bestaat, dat het een verzinsel is van de mens.
Ik bedoel als tijd niet meer is dan een beweging veroorzaakt door een kromming in de ruimte door graviton deeltjes. Hoe moet je dan terug kunnen gaan in de tijd?
Anti-graviton deeltjes?
Ikzelf zie tijd als een combinatie tussen snelheid en afstand.
En graviton deeltjes zijn nog niet eens wetenschappelijk vastgesteld dat die er zijn, laat staan anti-graviton deeltjes.
Omdat de Anti-materie ook niet eens is vastgesteld!