Puzzel Puzzels
Marjanne
Artikelen: 0

Re: Nutteloos feit

Ik wens iedereen een fijne verblijftijd waar hij/zij is.

Ik ga op vakantie en hoop pas terug te komen als pasen en pinksteren op één dag vallen. :lol:

De praktijk zal wel weer anders zijn. :oops:

ads

Steun Sciencetalk Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk 25 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

25 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

Bekijk product

Pink Panther

oh bedankt! de helft hier zit met examen, maar jij vertrekt op vakantie!!!!!!!! dat zijn dingen die ik nu echt niet wens te weten!

maar toch, van harte veel plezier, deugd, rust, ziens, of waar je ook naar op zoek gaat, gewenst! (in jouw plaats, vertrok ik ook met vakantie!)
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Marjanne

Dank je wel, pink panther, en vergeet niet: ik zal dus wel weer terug (moeten) komen..., en dan mag jij nog...

Dan huil ik... 8-)

Edit: typfout
Pink Panther

ja, mijn vakantie kort samengevat bestaat uit een week niks doen, een week werken, twee weken op kamp (dat is mijn vakantie) en dan weer achter de boeken kruipen!

achja, naar waar ga je eigenlijk? als we zo nieuwgierig mogen zijn...

En vergeet geen kaartje te sturen ;)
jhullaert

Veel plezier Marjanne :P

Een pré-huwelijksreis? :P (je gaat toch trouwen hè binnen een maand ofzo? :P anders sorry voor het misverstand :D )

Je hebt bijna voor de 2de keer je duizendste post! :lol: :D
radioactive

Tequila boy zal er wel niet mee kunnen lachen dat je zijn kindje gesloten hebt. Als je trouwt kun je hem misschien uitnodigen op je trouwfeest. :P
jhullaert

Hahaha juij :P

Het werd echt zo megasaai dat topic. :) (heb niks tegen tequila boy voor alle duidelijkheid)
radioactive

Sorry tequila boy maar ik deel chemaniac zijn mening, geef toe er was niet veel meer aan hé!

Maar je bent altijd welkom op mijn kindje: http://www.chemieforum.nl/forum/index.php?...pic=9910&st=250 :P ;)
Marjanne

achja, naar waar ga je eigenlijk? als we zo nieuwgierig mogen zijn...
We gaan met onze VW-buscamper via West-Frankrijk naar de Pyreneeën, daarna door de Pyreneeën naar Palamós aan de Costa Brava (mijn tweede-thuisland). Daarna vrij rechttoe-rechtaan weer naar huis. :)
Een pré-huwelijksreis?  (je gaat toch trouwen hè binnen een maand ofzo?  anders sorry voor het misverstand  )
26 juli... Een huwelijksreis zit er niet meer in na onze vakantie. Maar men moet keuzes maken hee?? ;)
Tequila boy zal er wel niet mee kunnen lachen dat je zijn kindje gesloten hebt. Als je trouwt kun je hem misschien uitnodigen op je trouwfeest. 
Dat zal toch wel meevallen??? 8-)

Let wel: de mods sluiten nooit als eenmansactie een topic, tenzij deze zwaar indruist tegen de Algemene Regels. Zodra er twijfel is, wordt er eerst overleg gevoerd... [-X
drune134

Tequila boy zal er wel niet mee kunnen lachen dat je zijn kindje gesloten hebt. Als je trouwt kun je hem misschien uitnodigen op je trouwfeest.

Let wel: de mods sluiten nooit als eenmansactie een topic, tenzij deze zwaar indruist tegen de Algemene Regels. Zodra er twijfel is, wordt er eerst overleg gevoerd... [-X
Het was dus een wel overwogen beslissing van het team moderators.

Motivatie klopt wel trouwens, het was bijna geheel vervallen in een tweegesprek.

Jammer maar: life goes on!

Marjanne, fijne vakantie, veel plezier en een goede heen- en terugreis.

En 26 juli, maak er maar een mooi feest van. De leden van dit forum houden zich aanbevolen!?!?!? :oops:
tequila boy

geen probleem hoor marjanne (ik beloof dat ik je niets aan zal doen ;) :P )

ik vindt wel weer wat anders om mijn tijd te doden

alleen jammer dat wie net niet op 600 kwamen
(After all) ended story - 598
was wel leuk geweest

veel plezier nog als je op vakantie gaat

en 26 juli natuurlijk ook he ;)
Marjanne

geen probleem hoor marjanne (ik beloof dat ik je niets aan zal doen  )
Pfff :D

Dank iedereen voor alle goede wensen. Ik weet dat er op de camping in Palamós twee PC´s staan met internet-aansluiting. Ik zal het waarschijnlijk niet kunnen laten om toch even hier te gluren. :oops:

Natuurlijk wel om de orde te handhaven, hee !! [-X [-X [-X

;)
jana_CF

Veel plezier marjanne,

ik wens je een welverdiende vakantie toe, lijkt me heerlijk wat je gaat doen.

Ook ben ik ervan overtuigd dat je een schitterend huwlijk tegenmoet gaat!

Beste wensen..

:D/
tequila boy

Marjanne schreef: Dank iedereen voor alle goede wensen. Ik weet dat er op de camping in Palamós twee PC´s staan met internet-aansluiting. Ik zal het waarschijnlijk niet kunnen laten om toch even hier te gluren. :oops:

Natuurlijk wel om de orde te handhaven, hee !! [-X [-X [-X

;)
dan mag je nu alvast beginnen want volgens mij was dit een nutteloss feiten topic toch?

hij wordt in ieder geval nu heel nuttig besteed met jou een goede vakantie te wensen :P

ads

Steun Sciencetalk Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

Bekijk product

stoker

even om jullie moed te geven:

op een ander forum, heb ik de 10 000e post gezet in een topic dat begon op "Geplaatst: Do 24 Mei, 2007 23:40"

:)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!