Ik ga op vakantie en hoop pas terug te komen als pasen en pinksteren op één dag vallen.
De praktijk zal wel weer anders zijn.
Moderator: Rhiannon
We gaan met onze VW-buscamper via West-Frankrijk naar de Pyreneeën, daarna door de Pyreneeën naar Palamós aan de Costa Brava (mijn tweede-thuisland). Daarna vrij rechttoe-rechtaan weer naar huis.achja, naar waar ga je eigenlijk? als we zo nieuwgierig mogen zijn...
26 juli... Een huwelijksreis zit er niet meer in na onze vakantie. Maar men moet keuzes maken hee??Een pré-huwelijksreis? (je gaat toch trouwen hè binnen een maand ofzo? anders sorry voor het misverstand )
Dat zal toch wel meevallen???Tequila boy zal er wel niet mee kunnen lachen dat je zijn kindje gesloten hebt. Als je trouwt kun je hem misschien uitnodigen op je trouwfeest.
Het was dus een wel overwogen beslissing van het team moderators.Dat zal toch wel meevallen???Tequila boy zal er wel niet mee kunnen lachen dat je zijn kindje gesloten hebt. Als je trouwt kun je hem misschien uitnodigen op je trouwfeest.![]()
Let wel: de mods sluiten nooit als eenmansactie een topic, tenzij deze zwaar indruist tegen de Algemene Regels. Zodra er twijfel is, wordt er eerst overleg gevoerd... [-X
geen probleem hoor marjanne (ik beloof dat ik je niets aan zal doenDat zal toch wel meevallen???Tequila boy zal er wel niet mee kunnen lachen dat je zijn kindje gesloten hebt. Als je trouwt kun je hem misschien uitnodigen op je trouwfeest.![]()
Let wel: de mods sluiten nooit als eenmansactie een topic, tenzij deze zwaar indruist tegen de Algemene Regels. Zodra er twijfel is, wordt er eerst overleg gevoerd... [-X
was wel leuk geweest(After all) ended story - 598
Pfffgeen probleem hoor marjanne (ik beloof dat ik je niets aan zal doen )
dan mag je nu alvast beginnen want volgens mij was dit een nutteloss feiten topic toch?Marjanne schreef: Dank iedereen voor alle goede wensen. Ik weet dat er op de camping in Palamós twee PC´s staan met internet-aansluiting. Ik zal het waarschijnlijk niet kunnen laten om toch even hier te gluren.![]()
Natuurlijk wel om de orde te handhaven, hee !! [-X [-X [-X
![]()