Puzzel Puzzels
Ger
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Ik heb het aan de kaak gesteld, ben benieuwd. Het zou zonde zijn als een week werk naar de knoppen zou gaan door zo'n geintje.
Het ziet er naar uit dat het toch naar de knoppen gegaan is. :)

Wat er precies gebeurt is blijft onzeker, maar er is een storing geweest in F@H bij het opslaan van een tussenstap. Nu maar hopen dat het deze keer goed gaat. Over 4-5 dagen weten we het.

Erg jammer, toch bijna 400 punten naar de knoppen, om niet te spreken over een week werk. :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

ads

Steun Sciencetalk MSI MAG 27C6F - FHD Curved Gaming Monitor - 180Hz - 27 Inch

MSI MAG 27C6F - FHD Curved Gaming Monitor - 180Hz - 27 Inch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart

Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Murk

Bonjour tout le monde! (vast verkeerde zinsbouw, maarja)

Ik ben een tijdje niet op dit forum geweest daar ik een hele drukke decembermaand achter de rug heb en gister terugkwam van een midweek vakantie :)

Eerlijk gezegd ben ik zeer verbaasd over F@H. 4 weken geleden had ik 2 WU's af, en nu nog steeds. Het programma doet een beetje raar bij mij, want ookal sluit ik de computer normaal af, hij blijft wisselend het icoontje van f@h tonen (De ene keer wel, de andere weer niet). Gister zat ik op 243/250, maar ik moest de computer toen wel afsluiten omdat ik naar bed ging.. en nu start ik hem op, en begint ie opnieuw bij een WU van 12/20000?

Ik sta pas 111e van de 127 :) . Maar ik ben dus weer terug, dus reken maar dat ik in de top 50 kom. Moehahaha.

Murk
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Lathander

Woehaha, programma zegt dat ie om 12U59 klaar zal zijn

in het oog houden, iklat m'n pc draaien en het internet aanstaan
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
Ger

Eerlijk gezegd ben ik zeer verbaasd over F@H. 4 weken geleden had ik 2 WU's af, en nu nog steeds. Het programma doet een beetje raar bij mij, want ookal sluit ik de computer normaal af, hij blijft wisselend het icoontje van f@h tonen (De ene keer wel, de andere weer niet). Gister zat ik op 243/250, maar ik moest de computer toen wel afsluiten omdat ik naar bed ging.. en nu start ik hem op, en begint ie opnieuw bij een WU van 12/20000?
Het lijkt erop dat er een fout in het programma zit. Het verstandigst is om F@H geheel te deïnstalleren en ook de map met werkbestanden weg te gooien. Vervolgens je PC opnieuw opstarten en F@H er weer op zetten. Als je het installatiebestand op je PC hebt staan kan ik je aanraden dit toch opnieuw te downloaden, ook al is het dezelfde versie. Bij het downloaden kan de vorige keer een bug ontstaan zijn.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Lathander

Nog 3 minuten :)

EDIT: bah, nu springt ie weer naar 30 minuten... maar hij zit aan 499/500
Jan van de Velde

Er is nog een reden voor onze vertraging denk ik. Op het speciale Folding-forum wordt alom geklaagd over de geringe ppd (points per day, daar rekent men dus voor 24/7 toegewijde computers) voor de projecten 2124, 2125 en 2126. Stanford beweert dat die 2124, 2125 en 2126 toch inderdaad goed geijkt zijn en een evengroot rendement zouden moeten opleveren als de rest. Velen, ook ik, hebben daar hun twijfels over.

Ik heb eerder al eens een 2124 gehad, inderdaad maar liefst ruim 1200 seconden per punt voor mijn computer, tot gisteren had ik een 2080 project waarop ik slechts 700 s/pt draaide, nu heb ik weer terug en 2126, en die geeft weer 1250 s/pt. Dat is dus bijna 2 x zo traag......

De snelle nieuwe computer van mijn dochter draait een 2126 met 750 s/pt, dat is dus met iets minder rendement dan mijn oude 1,5 GHz bakje op die 2080 presteerde. Nog een bevestiging van de traagheid van die 2100's

Er schijnen momenteel relatief veel meer van die tragere te worden uitgegeven (een aantal servers met andere projecten schijnen al een paar weken wat problemen te hebben). Al met al dus nóg een verklaring voor onze "dip". (troost: niet alleen wij zitten in een dip)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
eendavid

die 2124... als ik eenzelfde ppd zou krijgen zou ie maal 3 moeten. Ik vind hem niet goed geijkt :)
Lathander

mijn dingetje van 500 parts is klaar en verstuurd en ik heb eentje van 20000 gekregen om aan te werken:

p_2125_lambda_5way_mei

GROMACS CORE

de F@H zegt dat dit 416 dagen zal kosten :)

(vrijdag 29 februari 2008 zegt ie)
Rov

Wacht eventjes totdat je een paar frames af hebt, die tijd zal nog slinken tot zo'n goeie 5 dagen gok ik. Ik ben bezig aan p2124 op dit moment.
Jan van de Velde

die 2124... als ik eenzelfde ppd zou krijgen zou ie maal 3 moeten. Ik vind hem niet goed geijkt :)
Dat vinden meer mensen als ik zo eens op het FAH-forum rondsurf.
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
PdeJongh

Evil Lathander schreef:mijn dingetje van 500 parts is klaar en verstuurd en ik heb eentje van 20000 gekregen om aan te werken:

p_2125_lambda_5way_mei

GROMACS CORE

de F@H zegt dat dit 416 dagen zal kosten :)

(vrijdag 29 februari 2008 zegt ie)
Die heb ik momenteel ook. Heb nu 7600 frames ervan
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Lathander

dus meerdere mensen moeten dezelfde doen om te zien hoeveel mensen dezelfde resultaten uitkomen ofzo?

lijkt me logisch, zelfs programma's kunnen fouten maken als ze niet perfect zijn
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
Jan van de Velde

dus meerdere mensen moeten dezelfde doen om te zien hoeveel mensen dezelfde resultaten uitkomen ofzo?
Dat gebeurt misschien ook wel, maar eigenlijk is (als ik het goed begrepen heb) het betreffende eiwit meestal gewoon in behapbare stukjes van een x-aantal moleculen geknipt. Later worden dan al die stukjes aan elkaar geplakt.
Rov

Ik zit ook op die stomme p2124. Hij heeft al zeker 30u gevouwd... 3000/20000. Ik ben hem nu al moe!

ads

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Ohuhu Honolulu 216 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Ohuhu Honolulu 216 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Bekijk product

Jan van de Velde

Donator  Wyffels_P

Score  373  

WU 1 Date of first work unit 2007-01-09 11:19:37  
en toen waren we 128 vouwers sterk. :)

nog een dag of twee doorvouwen en we staan in de top 600!! Heeft er al iemand een toepasselijk mijlpaalplaatje gemaakt??

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!