Puzzel Puzzels
Happyjeroen
Artikelen: 0

Re: Ik stel me even voor :)

Hallo, ik ben Jeroen. Misschien kennen sommige mensen me al van Chemixtry, waar ik toch aleen tijdje langer lid ben. Ik ben geïnteresseerd in vrijwel alle vlakken van de scheikunde, vooral theoretisch.

Dit is toch een 'serieuzer' en actiever forum, dus ik hoop dat ik hier meer mensen kan helpen, en misschien ook wel meer geholpen kan worden.

Ik zit inmiddels in het tweede jaar van de universitaire opleiding ( Afbeelding )Scheikundige Technologie in Eindhoven. Verdere hobby's heb ik ook wel, ik geef leiding bij een jeugdvereniging en ik breng uren door achter mijn laptop. Ik heb verder een pesthekel aan het wachten op de trein, wanneer deze (weer) vertraging heeft, en aan spelfouten :oops: .

Ik weet alleen niet goed welk chemlevel ik mezelf toe moet kennen, ik heb het idee dat 3 wellicht aan de lage kant is.

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>biochemiefreak: Zie hier informatie over de chemielevels. Wat dacht je van chemielevel 7?</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

ads

Steun Sciencetalk Mario Kart 8 Deluxe - Nintendo Switch

Mario Kart 8 Deluxe - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Bekijk product

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

phj

Dag allemaal,

Ik ben Peter Jacobse, 16 jaar op het moment van schrijven en woonachtig in het noorden van het land.

Thuis heb ik een hobbylabje waar ik regelmatig chemische experimenten in uitvoer.

Naast mijn passie voor scheikunde ben ik onder andere bezig met religie, golf (g.c. Holthuizen, Roden) en trompetspelen (in div. orkesten o.a. Jeugd Symfonie Orkest Drenthe).

Bij chemixtry ben ik al een tijdje bekend onder de naam Ali Chemicalie.

Ik hoop veel te leren van dit forum, en wellicht andere mensen te leren.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

miekevanderheijden

Hallo allemaal,

ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Mieke van de Wetering, over 7 maanden hoop ik Mieke van der Heijden te heten. Ik ga trouwen op 7 juli 2007. :P ;) Als het goed is krijg ik op 6 juli mijn diploma uitgereikt van de opleiding Analytische chemie aan de hogeschool van Arnhem en Nijmegen in Nijmegen.

Momenteel loop ik stage (afstudeerstage van 7 maanden) en ben daar 12 juni mee klaar.

Mijn hobbies zijn: winkelen, sporten, bruiloft regelen, enz.

Doeg...

xxx Mieke 8-[ ;) :oops:
placebo

Gefeliciteerd [!] :oops: 8-[ ;) .. en succes met afstuderen ;) en natuurlijk veel plezier op het forum.
fluffy spacemeisje

hej mense, ik ben nou ja je kunt t leze.

woon in limburg maar nu tijdelijk inlelystad omdat ik hier voor mijn MBO diploma biotechnologie stage moet lopen, een jaar..

ben gek op techno en danse en op die schattige celletjes die door mijn toedoen lekker gaan groeien, waarna ik ze bruut infecteerd met een virusje... 8-[

ik ben debbie ben 20... en beetje gek haha :oops:
BramV_CF

Hoi, ik ben Bram. Ik ben 25 en docent natuur-scheikunde op het VMBO. In mijn vrije tijd ga ik wat interessantere scheikunde in, en verder doe ik aan muziek, zwemmen, fietsen, tekenen, wiskunde loslaten op dingen die dat helemaal niet willen, dansen, zwaardvechten, koken en ontwerpen. verder heb ik niet echt iets te melden
aurora02

hoi

Mijn naam is Petra

Ik ben 28 jaar en woon in zuid limburg

Ik heb als studie mlo chemisch gedaan

Naast mijn zoon is chemie een hele grote interesse van me :oops:
Fuzzwood

aurora02 schreef: hoi

Mijn naam is Petra

Ik ben 28 jaar en woon in zuid limburg

Ik heb als studie mlo chemisch gedaan

Naast mijn zoon is chemie een hele grote interesse van me 8-[
Hihi, het zal een leuke situatie worden, wanneer u uw zoon ook in chemie kan interesseren :oops:
Shakila

hallo allemaal,

ik ben hier ook nieuw. ik heb even rond gekeken en was erg blij dat ik deze site heb gevonden.

ik hoop dat ik in anderen zal kunnen helpen met hun vragen en anders om natuurlijk ook

ik moet zeggen erggg handig.

Groetjessssss
tno

Hallo allemaal

Ik ben oud hier, lang geleden ingeschreven en wegens mijn gedrag opgesloten geweest, maar dat is verleden tijd. ik ben 21142080 minuten oud en heb weinig verstand van chemie. Dus ik kom hier om te leren over chemie. En ik zal mij gedragen naar mijn leeftijd.
codexcomp

Ik schat 16 jaar
potax

Hi allemaal,

Ik ben sjaak. In zwerf zo nu en dan over dit forum om ideeen op te doen en een beetje bij te blijven. Ik denk dat mijn leeftijd die van Marjanne overtreft (>halve eeuw).

Na het met klinische chemie tot hoofdanalist geschopt (20 jaar) te hebben, wilde ik weer een nieuwe uitdaging en ben het voortgezet onderwijs ingegaan (docent scheikunde). Nu niet meewaardig worden.. het is een vermoeiende maar zeer leuke job. Elk jaar weer een kick als je een leerlingen zo gek krijgt om de MLO/HLO of universitaire opleiding chemie gaan volgen.
Beryllium

Ik schat 16 jaar
Aan zijn opmerking "ik ben 21142080 minuten oud" 40 jaar. Maar aan zijn postgedrag te zien :oops: welkom terug tno!
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
Marjanne

Ik denk dat mijn leeftijd die van Marjanne overtreft (>halve eeuw).
Pff, wat denk je wel..., ik ben een jonge knappe blondine, Ik ben nog lang geen 50 jaar !!! Afbeelding

Welkom op dit forum. :oops:

ads

Steun Sciencetalk Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Plakbandhouder scotch c38 verzwaard zwart

Plakbandhouder scotch c38 verzwaard zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

Bekijk product

tno

Maar aan zijn postgedrag te zien welkom terug
Dank u, tja ben een beetje kort van stof en direct.

Oke, korte geschiedenis dan: ooit begonnen met werk bij enzymolgie TU delft, daarna een tijdje rondgehangen in het offshore gebeuren, om laten scholen als kwaliteitscontroleur in de levenmiddelen, terug bij TU Biotechnologie voor thermodesorptie MS, laboratorium opgezet bij een fabriek, weer terug bij TU biotechnologie en die mooie bioscope gebouwd, tijdje een collega geweest van JeroenCV en nu happy een baan in farma industrie. Weinig verstand van chemie helaas. Maar ik sta altijd open voor nieuwe dingen.

En ik probeer beter mijn best te doen als ik ergens op reageer...:-)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!