Puzzel Puzzels
raf
Artikelen: 0

Re: Over vreemdgaan

Zonder dat twee mensen een vinger naar elkaar uitgestoken hebben,kan er sprake zijn van een relatie.Emotioneel kunnen ze hechter verbonden zijn dan met hun partner in het huwelijk.Wat is er nu "slechter",deze platonische relatie of enkele keren met een leuke deerne te rollebollen?Er zijn enorm veel gehuwde mensen met kleine kinderen,die enorm eenzaam zijn.Het is dan ook niet te verwonderen,dat men in zijn leven op iemand valt weermee het "echt"klikt.Zoniet,dan heb je eigenlijk nooit geleefd.Het komt er op aan dit op een verstandige volwassen manier aan te pakken.Is het nodig om direct al je bruggen op te blazen?Scheiden is een financiele flop.Je moet van nul herbeginnen.En de kinderen ??Een overeenkomst is goedkoper dan een dure advocaat.Voor iemand die vreemdgaat,gaat de zon s'avonds onder zoals gewoonte en s'morgens komt ie op zoals gewoonte.Geen vuiltje aan de lucht.

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking hip

bol cadeaukaart - verpakking hip

Bekijk product

Steun Sciencetalk Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Bekijk product

ypsilon

Dit topic is samengesteld uit een topic over vreemdgaan binnen het psychologieforum, en een ethische discussie. Deze discussie lijkt echter te veel afgedwaald, en wordt dus verplaatst naar het WSF-café.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Herodotus

Is het niet gewoon zo dat vreemdgaan in onze cultuur een negatief stigma heeft? (vreemd=raar)

Kan een Arabische koning met een harem van 100 vrouwen ook vreemdgaan?

Volgens mij zit er in ieder geval een discrepantie in de gemiddelde libido van een man en die van een vrouw.

Het aantal vrouwelijke hoeren (ik bedoel natuurlijk prostituees) versus het aantal mannelijke lijkt mij een ongelijke strijd.

De mens heeft het vermogen om trouw te zijn aan 1 partner, maar of het natuurlijk gedrag is?

Ik als man zou eerlijk gezegd het liefst elke dag een andere mooie vrouw in mijn bed vinden (o was ik maar een arabier).

En van mijn vriendin mag ik daar ook best over dromen :D
Stuur mij maar naar de hel, Petrus. Lekker warm.
pangeaman

Vreemdgaan?

''Met het goede been uit het verkeerde bed stappen, ja toch? '' ;)

gr Pangeaman.
''Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten''.

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk EA SPORTS FC 26 - PS5

EA SPORTS FC 26 - PS5

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. Usb & 8-Pin Converters - Geheugenkaartlezer Micro SD - Zwart

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. Usb & 8-Pin Converters - Geheugenkaartlezer Micro SD - Zwart

Bekijk product

Jona444

Antwoord op [topic="77412"]"bedriegen"[/topic].
KathyBE schreef:wetenschappelijk onderzoek toonde aan dat vrouwen evenveel hun partner bedriegen als mannen

uitzonderlijk was dat vrouwen kiezen voor een langdurende relatie terwijl mannen hiervoor meer opteren voor een kortstondige "one night stand"

mijn vraag is veeleer waarom dezen dit doen.

Wanneer je een liefdevolle relatie hebt lijkt het me niet nodig om uw partner te bedriegen en in de andere situatie kies je samen met je partner eventueel voor of een breuk of een lat-relatie

dus waarom????
Dat kun je verklaren doordat vrouwen en mannen een verschillende natuur hebben. Mannen zijn zodanig gebouwd dat zij zoveel mogelijk de intentie hebben om hun genen zo veel mogelijk te verspreiden. Om zoveel mogelijk nakomelingen te scheppen, zijn er verschillende vrouwen nodig. Eens de daad gedaan is heeft de man geen nood meer om de vrouw nog affectie te geven (vandaar dat ze vaak na de daad in slaap vallen). Vrouwen hebben dan weer de drang naar veiligheid en geborgenheid. Denk aan de oertijd waarin de man de vrouw beschermde en op jacht ging om voor eten te zorgen.

Dit kan verklaren waarom de man meer voelt voor een one night stand en een vrouw liever een langdurigere relatie heeft. Dit is echter allemaal zeer subjectief aangezien ik een vaste partner heb en de drang niet heb om mijn vriendin te bedriegen. Bovenstaande uitleg is voor mij geen excuus om een scheve schaats te rijden.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!