Jan van de Velde
Moderator
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van Folding@wetenschapsforum.nl

[14:22:48] Completed 3550000 out of 5000000 steps (71)

45 minuten later, dus bijna 1 minuut per frame:

[15:07:08] Completed 3600000 out of 5000000 steps (72)

54 minuten later, dus iets meer dan 1 minuut per frame:

[16:01:59] Completed 3650000 out of 5000000 steps (73)

Zo op het eerste gezicht weinig aan de hand. 20% verschil van de ene cyclus van 50 frames naar de andere is niet extreem. Ik heb wel eens een gekker eiwit gehad (1862 geloof ik). Wat wel duidelijk is, is dat de timer van de display niet betrouwbaar is. Maar dát wisten we allemaal al.

Ik (1,5 GHz AMD) draai momenteel ook een 3040, met ergens tussen de 43 en 49 s/frame. Wel regelmatiger dan jouw machine dus. Dit is mijn derde 3040 al, en nog niks bijzonders opgemerkt tot heden.

Je zou misschien nog eens kunnen proberen of het helpt die screensaver uit te schakelen. Daar heb ik ook wel eens de nodige problemen over gelezen. Wie weet.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
made in flanders

Het ligt niet aan die screensaver, ik heb hem eergisteren uitgezet, en gisteren had hij weer van die extreme variaties. (van 26 seconden naar 1 minuut en 8 seconden)

Ik hoop dat eens dit eiwit af is (wat niet meer zo lang kan duren) dat het weer normaal gaat werken, maar ik vrees ervoor.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Ger

Het kan ook door heel iets anders komen natuurlijk. Als jij bijvoorbeeld sinds kort een andere virusscanner hebt die ieder uur de lopende processen checkt of iets dergelijks, dan merk je dit aan je vouwsnelheid. Ook kan er een stukje spyware in je computer gekropen zijn die iedere zoveel tijd gegevens verzameld en doorstuurt. In zo'n soort geval zou je een zekere regelmaat moeten kunnen vinden in de vouwsnelheid, bijvoorbeeld ieder uur gedurende X minuten een vertraging. Echter is dit lastig te herkennen, omdat folding de vouwsnelheid die hij laat zien baseert op de laatste X frames...
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Jan van de Velde
Moderator

In dat geval zou je dus eens een tijdje moeten gaan zitten staren naar een programmaatje dat het cpu-gebruik van alle draaiende software op je computer laat zien, en eens kijken of er iets bij zit dat regelmatig spontaan ineens cpu begint te vreten.
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
made in flanders

Ik zal dat zeker eens doen. Maar het zal ten vroegste woensdag zijn, want ik vertrek straks naar Heist voor carnaval te vieren. Het zal feesten worden.

Maar wanhoop niet, mijn kleine broer zal vaak op mijn laptop spelen, dus zal folding@home aan blijven staan.

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Jan van de Velde
Moderator

Het wordt hoog tijd voor weer eens een betje "schwung" in deze tent.

Ik zie de laatste weken onze productie ongeveer stabiel blijven c.q. lichtjes dalen, en ik zie het aantal actieve computers afnemen, ondanks het feit dat we kennelijk door de ellende van de 212x-serie heengevouwen zijn (ik krijg de laatste tijd hoofdzakelijk 3030-3040 projecten in elk geval), en ondanks het feit dat we toch weer een aantal nieuwe vouwers hebben bijgeschreven.

Kortom, jonge vrienden, verzin een list. Vanwaar deze stilstand??
joeroe

Jan van de Velde schreef:Het wordt hoog tijd voor weer eens een betje "schwung" in deze tent.  

Ik zie de laatste weken onze productie ongeveer stabiel blijven c.q. lichtjes dalen, en ik zie het aantal actieve computers afnemen, ondanks het feit dat we kennelijk door de ellende van de 212x-serie heengevouwen zijn (ik krijg de laatste tijd hoofdzakelijk 3030-3040 projecten in elk geval), en ondanks het feit dat we toch weer een aantal nieuwe vouwers hebben bijgeschreven.  

Kortom, jonge vrienden, verzin een list. Vanwaar deze stilstand??
ik draai foh alleen als ik op school zit, want als ik thuis kom wil ik gaan gamen etc en dan werkt dat hoogst irri, das mijn reden [rr]
Jan van de Velde
Moderator

hier is een duidelijke trend waarneembaar..... [rr] ...

Afbeelding
PdeJongh

Jan van de Velde schreef:hier is een duidelijke trend waarneembaar..... :) ...

Afbeelding
Nee :) [rr]

Maar ik blijf doorvouwen en heb alweer ruim de helft van p3042 klaar :wink:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Reprisal

inderdaad

al lange tijd geen vouwers meer bijgekomen wat op zicht niet zo erg is

maar er zijn er enkelen gestopt denk ik
PdeJongh

Reprisal schreef:inderdaad

al lange tijd geen vouwers meer bijgekomen wat op zicht niet zo erg is

maar er zijn er enkelen gestopt denk ik
En dan wordt het wel erg :wink: Hoe meer vouwers, hoe beter [rr]
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
eendavid

ik doe wel degelijk nog mee, maar mijn pc heeft het redelijk druk de laatste tijd. De bedoeling is nooit geweest de normale werking achteruit te stellen, maar momenteel mag ie weer aan 100% draaien.
made in flanders

Ik vouw ook nog altijd mee, met 3 computers, maar op de een of andere nog niet geweten reden vouwt mijn laptop bijna twee keer zo traag in vergelijking met vroeger. Daar mijn laptop normaal het meeste eiwitten vouwt, kom ik niet meer echt vooruit.

Our team needs you!
Ruben Kwast

Ik ben helaas gestopt. [rr] Ik kreeg mijn eiwitten simpel weg niet af. Ik mocht blij zijn als ik 1% haalde voor de deadline. Wanneer ik een nieuwe pc weet te bemachtigen zal ik me uiteraard weer aansluiten bij jullie team.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
PdeJongh

Ik vouw ook nog altijd mee, met 3 computers, maar op de een of andere nog niet geweten reden vouwt mijn laptop bijna twee keer zo traag in vergelijking met vroeger. Daar mijn laptop normaal het meeste eiwitten vouwt, kom ik niet meer echt vooruit.
Voordat je je laptop uitzet, zette je dan eerst F@H zelf uit? Dit scheelt namelijk wel. Als je hem niet eerst uitzet, dan is F@H de volgende keer langzamer...

@Ruben Kwast: Jammer [rr]

Terug naar “IT en informatica”