Puzzel Puzzels
p__
Artikelen: 0

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

Hij heeft voorspeld dat er voor 15 juli een paar UFOs 2 dagen lang boven Las Vegas zullen verschijnen.

Dit is dus de deadline die hem de nek om zal doen.

Of niet.

ads

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Pink - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Pink - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP Sprocket - Zelfklevend fotopapier - 5 x 7,6 cm - 50 vel

HP Sprocket - Zelfklevend fotopapier - 5 x 7,6 cm - 50 vel

Bekijk product

Steun Sciencetalk Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Bekijk product

Iwerke

ok thx P we zulle moete afwachten tot dan he :shock:
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

p__

Mijn uitspraak was ietwat ironische bedoelt en als je alle voorgaande topics goed gelezen hebt had je kunnen weten dat ik steeds meer een believer ben van het feit dat we bezocht worden door een of meerdere aliensamenlevingen.
Je hebt wel gelijk. Om sommige ontvoeringen te verklaren, grijpt men naar verklaringen zoals dat een supergeheime organisatie van dwergen die zich verkleden als buitenaardse wezens, dat die mensen hypnotiseren, met plutonium bestralen zodat er stralingswonden ontstaan, vervolgens chirurgisch opereren, radarstations hacken, hierna andere mensen in de regio ook hypnotiseren zodat deze ook getuige denken te zijn van de UFO, de landingsplek van de 'onder-hypnose-gecreeerde-ufo-hallucinatie' urenlang verhitten met 1200 graden celcius(zodat het net lijkt alsof er een UFO geweest is)etc.

Oja, dit alles doen ze ook nog eens dagelijks op een wereldwijde schaal.

Al 60 jaar lang.
Rick

p schreef:Wat vinden jullie van deze UFO video?

http://www.rense.com/ufo6/ufotheatre.mpg  

Afbeelding  

bron:http://rense.com/general65/aamz.htm
Alleen al dat het in Phoenix is gezien deed me gelijk al denken dat het een fake was.

Kijk, die Phoenix lights sigting door heel phoenix een paar jaar geleden, die was echt, en enorm.. maar nu heb ik het gevoel dat mensen graag neppe dingen gaan maken over Phoenix... de mens blijft een vreemd wezen.
....en God zei:"Laten WE de mensen schapen naar ONS evenbeeld.

Zoals WIJ er uit zien."

-2000 jaar geleden, de Bijbel-
Rick

15 april 2005

63 jaar geleden, op 24-25 februari 1942, viel in heel Zuid-Californië, van de San Juaquin vallei tot aan de Mexicaanse grens, de stroom uit. Omdat men voor een Japanse aanval vreesde, ging het luchtalarm aan en uit op de avond van 24 februari, omdat met tussenpozen niet-geïdentificeerde luchtfenomenen werden gemeld. Op 25 februari omstreeks 2:25 's nachts werd het grootste deel van de drie miljoen tellende bevolking van Los Angeles gewekt door een luid luchtalarm dat 38 minuten bleef loeien. Sterke zoeklichten werden op een stralend niet-geïdentificeerd vliegend object boven het Santa Monica gebergte gericht, dat gevormd was als een 'ruit'. Een moment later, vuurde Amerika's 37e Coast Artillery Brigade 1430 luchtafweerraketten af op de UFO.

Afbeelding

Foto genomen van acht zoeklichten door Amerikaanse luchtafweerbatterijen op een niet-geïdentificeerd object of objecten, tijdens de 'Battle of Los Angeles', enkele tijd na 03:06 op 25 februari 1942, in Santa Monica, Californië, heuvels zijn gesilhouetteerd. Fotograaf: Dhr. Calvert.

President Franklin Delano Roosevelt had vlak na de Battle of Los Angeles contact met de Amerikaanse stafchef George C. Marshall. Roosevelt verwijst naar 'atomische geheimen die ontdekt waren door de bestudering van hemelse toestellen':  

Afbeelding

Generaal Marshall antwoordt op een brief van de Interplanetary Phenomenon Unit [Interplanetaire Fenomenen Eenheid], gedateerd uit 5 maart 1942. Marshall verklaart dat de Army Air Corps ook een object terugvond gelijk aan de UFO in de 'Battle' van het San Bernardino gebergte, dat van 'interplanetaire oorsprong' was:

Afbeelding

De Amerikaanse legeraanvoerder George Marshall antwoordt op 5 maart 1942 aan president Franklin D. Roosevelt op Interplanetary Phenomenon Unit (IPU) brievenhoofd dat: "...Army Air Corps ook een vergelijkbaar object in het San Bernardino gebergte oostelijk van Los Angeles hebben teruggevonden," en "de geheimzinnige vliegtuigen in werkelijkheid niet aards zijn, en volgens geheime inlichtingenbronnen, naar alle waarschijnlijkheid van buitenaardse oorsprong zijn". Deze documenten en vele anderen van voor 1948 zijn beschikbaar op www.majesticdocuments.com.

Afbeelding

Een ooggetuige, die toen acht jaar oud was, is C. Scott Littleton. Als professor-emiritus antropologie aan de Occidental College, schreef hij in 2003 over wat hij zich van de gebeurtenis herinnert:

Ik was getuige van de gebeurtenissen op die onvergetelijke februari-ochtend op 25 februari 1942. Ik was acht jaar oud destijds, en mijn ouders leefden op 2500 Strand in Hermosa Beach, pal op het strand. We zaten dus op de eretribune. Terwijl mijn vader bezig was met zijn taken als blokhoofd, keken mijn moeder en ik naar het stralende object, dat gevangen zat in het helle licht van zoeklichten uit zowel Palos Verdes als Malibu/Pacific/Palisades, en omringd werd door de rook van incapabel luchtafweergeschut, terwijl het langzaam vanuit noordwest naar zuidwest over de oceaan vloog. Het koerste landinwaarts boven Redondo Beach, een aantal mijl zuidelijk van ons kijkpunt, en verdween uiteindelijk boven het oostelijk uiteinde van de Palos Verdes Hills, wat hedentendage bekend staat als Rancho Palos Verdes.

Het hele incident duurde, tenminste vanuit ons perspectief, ongeveer een half uur, alhoewel we het niet bijhielden. Zoals andere kinderen in de buurt, bracht ik de volgende morgen door met het oprapen van granaatscherven op het strand. Heus, het is een wonder dat niet meer mensen gewond raakten door dit materiaal, aangezien we lang niet de enigen waren die buiten de actie aanschouwden. [Ed. Zes mensen stierven tijdens de gebeurtenis aan verwondingen en hartaanvallen.]

Afbeelding

Ik kan me niet herinneren dat ik een duidelijk te onderscheiden vorm waarnam - alleen een kleine, stralende, licht ruitvormige lichtvlek. We zagen slechts één object, niet verschillende zoals enkele getuigen later meldden. Rond die tijd waren we nog overtuigd dat het een Japans verkenningsvliegtuig was, en dat L.A. in de nabije toekomst misschien een grote luchtaanval te wachten stond. Realiseer je, dit was minder dan drie maanden na Pearl Harbor.

En, ja, ik ben er vrij zeker van dat het een UFO was. Wat op eerste gezicht op een 'koepel' lijkt, gelijk aan die op de vaak gemelde schijfvormige UFO's, is vermoedelijk slechts een salvo van luchtafweergeschut, die een seconde of zo voordat de foto gemaakt werd, werd afgevuurd. Als ik er aan denk, vielen de lichtstralen van de zoeklichten samen op het object, en strekten ze zich niet verder uit, hoewel ik er na 61 jaar niet helemaal zeker meer van ben. De vage ruitvorm die ik me herinner, komt overeen met het beeld op de foto. Trouwens, maakte Calvert gebruik van een telescooplens? Ik denk dat hij dat deed, omdat ze beschikbaar waren begin jaren '40, hoewel niet voor Speed Graphics, wat betekent dat hij een privé-camera gebruikte, misschien een Leica. In dit verband, denk ik dat minstens één andere persoon de tegenwoordigheid van geest had om het object te fotograferen, aangezien het zichtbaar was van Santa Monica tot Orange County. Echt, één of meer foto's zitten waarschijnlijk nog verscholen in familiealbums. Misschien zouden we op internet een oproep moeten doen, waarin we mensen in Zuid-Californië vragen om hun familiealbums en kiekjesverzamelingen uit die tijd te doorzoeken.

---

De foto's van de 'Battle of L.A.' zijn door Bruce Maccabee, een fysicus van de Amerikaanse Marine, uitgebreid op echtheid onderzocht, en authentiek bevonden.

Bron: Earthfiles, MajesticDocuments.com
Tja... niet te begrijpen dat Amerika het gewoon achterhoud, kom op zeg maak gewoon bekend dat we niet alleen zijn, we zijn *** geen stel kleine kinderen die je alles maar kan wijsmaken.

hier nog iets leuks:
31 mei 2005

Het lijkt dat de erkenning van het UFO-fenomeen in Brazilië geleid heeft tot een aantal artikelen over UFO's in de Zuid-Amerikaanse media. Peru zou wel eens het volgende land kunnen zijn dat het fenomeen erkent...

De Peruaanse politicus Richard Amiel, de voormalige secretaris-generaal van de Christelijke Volkspartij en kandidaat-burgemeester van Lima, bespreekt zijn UFO-waarneming in de Peruaanse krant Periodico El Chino.

Hij verklaart dat het bestaan van buitenaardsen bekend is bij de grote wereldmachten, zoals Amerika en Rusland, wiens overheden heimelijk en openbaar UFO-waarnemingen hebben onderzocht.
Tja ach... wordt er zo langzamerhand een beetje moe van... Amerika wil het niet toegeven omdat het paniek zou ontketenen... wat denk je nou als er over de hele wereld moederschepen hangen die contact gaan maken met de aarde, terwijl de mensheid van niets wist...dat is pas een schok en paniek.

Amerika moet gewoon eens kappen met alleen aan hun macht te denken en ze zouden eens meer aan de mensen zelf moeten denken
....en God zei:"Laten WE de mensen schapen naar ONS evenbeeld.

Zoals WIJ er uit zien."

-2000 jaar geleden, de Bijbel-
Bart

Rick, als je iets copieert van een andere site moet je de bronvermelding plaatsen. Je materiaal komt van ufoplaza.nl
Een moment later, vuurde Amerika's 37e Coast Artillery Brigade 1430 luchtafweerraketten af op de UFO.
Slechte vertaling. Het waren granaten. Grond-lucht raketten bestonden toen nog niet eens.

De lichten die op de foto te zien waren zijn zeer waarschijnlijk ontploffende granaten.
[Ed. Zes mensen stierven tijdens de gebeurtenis aan verwondingen en hartaanvallen.]
Dat was vanwege granaatscherven en niet-ontplofte granaten die naar beneden vielen.

Verder zijn er ook getuigen die zeggen formaties van 25 zilverkleurige Japanse vliegtuigen gezien te hebben.

Zie ook http://www.maxwelldemille.com/air-raid.asp

Van een andere conspiracy website haal ik dit vandaan:
Afbeelding

"The object...caught in the center of the lights like the hub of a bicycle wheel surrounded by gleaming spokes. The fire seemed to burst in rings all around the object."
(http://www.think-aboutit.com/ufo/1942.htm)

Vertel mij eens waar dat grote object is? Ik zie niks.
De Peruaanse politicus Richard Amiel, de voormalige secretaris-generaal van de Christelijke Volkspartij en kandidaat-burgemeester van Lima, bespreekt zijn UFO-waarneming in de Peruaanse krant Periodico El Chino.
Grappig dat deze Peruaanse politicus veelal genoemd wordt op UFO websites en verder vrij onbekend is.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
p__

Hier zijn enkele screenshots van documenten die door de Braziliaanse luchtmacht vorige maand zijn vrijgegeven, nadat ze besloten hadden hun UFO geheimen publiek te maken. Het gaat over UFO waarnemingen(die dus onverklaard zijn) die door luchtmachtpersoneel zijn gedaan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Documenten zijn hier te downloaden(ze zijn portugees):

http://www.ufo.com.br/documentop.php

Een video van deze openbaarmaking is hier te zien:

http://www.ufo.com.br/videos-traillers/fan...co/UFOLOGIA.wmv

Hier een samenvatting van 1 zo'n onverklaarde UFO gebeurtenis in Brazilië:
The third case was the "The Official Night of UFOs in Brazil", a

very significative group of events that happened in May 1986, when

21 objects of over 100 m in diameter jammed Brazilian air traffic

control system over Rio de Janeiro, Sao Jose dos Campos and Sao

Paulo, mainly, and several jets were sent to intercept - without any

success - the intruders.
Anonymous

Doen ze toch goed die Amerikanen om iedereen ervan te overtuigen dat ufo's niet bestaan, ze schuwen niet om valse getuige verklaringen rondtebazuinen.
wesleyaarse99

als dit alles waar zou zijn zou amerika wel moeten toegeven want iedereen ziet ze in de lucht hangen en is het dus eigenlijk net zoiets als het ontkennen van de zon, iedereen ziet hem.
als je onzichtbaar wilt zijn moet je sneller als het licht bewegen.
p__

De Amerikaanse regering is zo'n beetje de enige die haar mond volledig dichthoudt over UFOs. De verklaringen die ze wel geven, slaan nergens op:

"UFOs vormen geen bedreiging, dus onderzoeken we ze niet".

Jaja, erg leuk, maar als je niet weet wat UFOs zijn, hoe weet je dan dat ze geen bedreiging vormen :wink:

Overigens hanteert Engeland dezelfde slogan, maar daar is al gebleken dat ze toch discreet wel onderzoek doen.

De Belgische, Mexicaanse, Russische, Braziliaanse, Spaanse, Portugese (en wellicht nog meer) luchtmachten, geven allemaal toe dat UFOs door hen zijn waargenomen en dat zij niet hebben kunnen verklaren wat deze UFOs waren.
p__

als dit alles waar zou zijn zou amerika wel moeten toegeven want iedereen ziet ze in de lucht hangen en is het dus eigenlijk net zoiets als het ontkennen van de zon, iedereen ziet hem.
Dat is ook zo.

Vrijwel iedereen die zich in UFOs verdiept weet dat ze bestaan.

Het bestaan ervan is namelijk al bewezen, alleen weet men niet wat ze zijn.

Echter het gewone volk komt bij het horen van het woordje 'UFO' meestal niet verder dan wat gegiegel als "hihihi groene mannetjes".
wesleyaarse99

UFOs vormen geen bedreiging, dus onderzoeken we ze niet".  

Jaja, erg leuk, maar als je niet weet wat UFOs zijn, hoe weet je dan dat ze geen bedreiging vormen
we weten dat het geen bedreiging is omdat ze ons niet aanvallen. ze vliegen (volgens sommige mensen) hier door de atmosfeer en verdwijnen weer.
p__

wesleyaarse99 schreef:
UFOs vormen geen bedreiging, dus onderzoeken we ze niet".  

Jaja, erg leuk, maar als je niet weet wat UFOs zijn, hoe weet je dan dat ze geen bedreiging vormen
we weten dat het geen bedreiging is omdat ze ons niet aanvallen. ze vliegen (volgens sommige mensen) hier door de atmosfeer en verdwijnen weer.
Er zijn genoeg verhalen van UFOs en aliens die nou niet bepaald vredelievend (of militair neutraal) bezig waren.

Bovendien, dat ze ons nog niet massaal aangevallen hebben, betekent niet dat ze dit nooit zullen doen.
p__

Hier een uitspraak van Lord Rankeillour, Member of the House of Lords, tijdens een debat over UFOs:
Many men have seen them [UFOs] and have not been mistaken. Who are we to doubt their word? Only a few weeks ago a Palermo policeman photographed one, and four Italian Navy officers saw a 300-foot long fiery craft rising from the sea and disappearing into the sky...  

Why should these men of law enforcement and defense lie ?

House of Lords, Debate on Unidentified Flying Objects, HANSARD (Lords), vol.397, no. 23, January 18, 1979.

ads

Steun Sciencetalk HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk MSI MAG 27C6F - FHD Curved Gaming Monitor - 180Hz - 27 Inch

MSI MAG 27C6F - FHD Curved Gaming Monitor - 180Hz - 27 Inch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Bekijk product

wesleyaarse99

de regeringen van grote landen als amerika en engeland zijn niet stom en zouden dan echt wel een goed onderzoek doen om in geval nodig de aarde te beschermen. maar als we niet bezocht worden valt er ook niets te beschermen.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!