welke is dat?
Project 7801
Wat is de deadline van die wu? Als de deadline gewoon normaal is kan het zijn dat er iets fout aan het gaan is. Probeer dan de client opnieuw op te starten en zorg dat je niet rommelt met de prioriteit en processoraffiniteit in taakbeheer (dat zorgt voor problemen heb ik gemerkt). Als er echt iets niet goed gaan en je het niet krijgt opgelost zou ik gewoon de bestanden uit de map "work" in je folding@home folder verwijderen, dan downloadt-ie vanzelf een nieuwe wu.Ik heb dat ook aangevinkt maar ik krijg volgens mij ook nooit zulke grote WU's. Het zal waarschijnlijk te maken hebben met het type kaart die je gebruikt om te vouwen. Ik heb trouwens nu een unicore WU die er meer dan een uur over doet om 1% vooruit te gaan
Dat soort WU's krijg ik nu meestal. Gisteren nog een 6880 gehad die op een zestal uur klaar was (maar 69 punten en geen QRB), maar die lijken te verdwijnen. DIe 7801 is echt wel abnormaal groot, maar problemen om af te werken zal het wel niet geven. 1718 basispunten en dan nog bonuspunten erbij, ik ben benieuwd hoeveel dat gaat opleverenJan van de Velde schreef:http://fah-web.stanford.edu/psummary.html
Die 7801 levert 1718 punten op, met een preferred deadline van 25 dagen.
Ik draai nu een 7011: 600 punten en een preferred deadline van 8 dagen. (en ik haal zo'n 3% per uur)
ziet er dus normaal uit.
hoezo bonuspunten?en dan nog bonuspunten erbij,
hoezo bonuspunten?