Jan van de Velde
Moderator
Artikelen: 0

Re: [folding]a potential conflict was detected

Dus koos ik ATI r800:
Als ik dat GPU gebeuren goed begrijp moet je exact dié kaart hebben die je kiest, en anders zal het niet werken. Maar ik heb er verder geen verstand van.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Basicnerd

Als ik dat GPU gebeuren goed begrijp moet je exact dié kaart hebben die je kiest, en anders zal het niet werken. Maar ik heb er verder geen verstand van.
Dus dan... kan ik niet GPU folden?? ;)

Wel jammer. Gisteren gebeurde weer wat:

Ik had mijn Computer de hele dag laten werken aan een groot project. (1% per 14 minuten)

Gister avond wou ik hem even pauzeren, zette ik het programmaatje op stop en mijn computer op "Sleep". Vanochtend startte ik mijn computer weer op en was het hele programmaatje weg. Dus moest ik het opnieuw installeren en begon mijn project ook weer opnieuw... Wat heb ik nou fout gedaan??
Ik ben 14 (zelfs al bijna 15) en zit op het VWO. Door mijn leeftijd kan ik nog niet altijd meepraten met de onderwerpen die hier worden behandeld.Dus als ik een fout maak.. VERBETER ME A.U.B!

Een kamer zonder boeken is als een lichaam zonder ziel

Marcus Tullius Cicero
Yoste

Basicnerd schreef:...

Gister avond wou ik hem even pauzeren, zette ik het programmaatje op stop en mijn computer op "Sleep". Vanochtend startte ik mijn computer weer op en was het hele programmaatje weg.
Dat is best merkwaardig. ;) Probeer ook GPU tracker zelf te sluiten vooraleer je in sleepmodus gaat, misschien helpt dit.

Zie ook antwoord in ander topic.
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
Basicnerd

Yoste schreef:Dat is best merkwaardig. ;) Probeer ook GPU tracker zelf te sluiten vooraleer je in sleepmodus gaat, misschien helpt dit.

Zie ook antwoord in ander topic.
Ok zal vannacht eens proberen :P

GPU folding is nog niet gelukt, zie andere topic.
Ik ben 14 (zelfs al bijna 15) en zit op het VWO. Door mijn leeftijd kan ik nog niet altijd meepraten met de onderwerpen die hier worden behandeld.Dus als ik een fout maak.. VERBETER ME A.U.B!

Een kamer zonder boeken is als een lichaam zonder ziel

Marcus Tullius Cicero

Terug naar “IT en informatica”