Moderator: Rhiannon
Sterker nog ieder land MOET kernwapens hebben...dan durft er geen enkel land dit gebruiken tegen een ander want dan zijn ze zelf de pineut...en geloof mij dat is het laatste wat dictators en terroristenLEIDERS willen.
ben t roerend met je eens!GJ_ schreef:Kernwapens zijn gemaakt voor 1 doel: het zo efficient doodmaken van zoveel mogelijk onschuldige mensen.
Diegene die die dingen maakt of heeft of wil hebben is dus niet helemaal gezond tussen de oren.
Weet er iemand op dit forum in hoeverre de president van de VSEn de VS zal ook niet zomaar een bom gooien als Bush dat wil, daar komt voor hen veel meer bij kijken.
volgens mij moet hij dan eerst zijn raad en de landen van de vn raadplegen omdat mogen doen.