Nou ik heb wat meer tijd nu de kleine wat ouder is (10mnd). Ik ben nu sinds een maand weer flink aan het lezen gegaan;
Warped Passages, Lisa Randall
Moby Dick, Herman Melville
Life of Pi, Yann Martel
Alice's Adventures in Wonderland & Through the Looking-Glass, Lewis Carroll
Het Glimpen van de Welkwiek, Ilja Leonard Pfeijffer
De stelling van de Papegaai, Denis Guedj
En ik ben nu bezig met:
The road to Reality, Roger Penrose
Finnegans wake, James Joyce
Les Fleurs du Mal, Charles Baudelaire
En gepland:
Estrella Distante, Roberto Bolaño
Also Sprach Zarathustra, Friedrich Nietzsche
Sobriëtas, Ad Visser
De Onderhandelaar, Frederick Forsyth
En toen zag ik dat taalwetenschappen een boekenclubje had. Dus als ie nog leeft count me in. Stuur me ff n lijst met boeken die al gelezen zijn en een lijst met boeken die over drie weken gelezen worden dan kan ik alvast wat gaan inplannen. Als mensen zin hebben om Finnegans Wake te lezen....ik zou het erg op prijs stellen....want ik vind 'm er erg pittig uitzien.
Ik heb niet het gevoel dat de boekenclub op dit moment erg leeft (getuige mijn late antwoord! ). Toch een gebrek aan tijd denk ik. Ik heb het dus maar even voorlopig gelaten voor wat het is, omdat het stemmen op het nieuw te lezen boek niet op gang kwam ( http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...showtopic=14745 ) en ook de laatste discussie over het boek Gulliver's travels niet echt animo vond. Misschien dat we ons wat actiever op moeten stellen (herinneringen sturen e.d.), ik ben er iig nog niet over uit. Voorlopig staat dit dus even on hold.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde