En ik ken ook de eigenaar dus ik kan meteen het punt over stoffen als CS2 / H2SO4 verduidelijken: dergelijke stoffen worden niet per regulier pakket verzonden maar kunnen alleen opgehaald worden of verstuurd via een transportbedrijf voor gevaarlijke stoffen.
Dat klinkt al een stuk beter en geeft meer vertrouwen in het bedrijf. Wie weet bestel ik binnenkort ook nog wel wat bij hun

.
Misschien kun je ook iets vertellen over die isopropylether in zijn assortiment? Is dat wel verantwoord om aan particulieren te verkopen [-X ? Bij deze een quote uit de MSDS van JT Baker:
Isopropyl Ether can readily oxidize in air to form unstable peroxides which are easily detonated. Material should be checked for peroxide content at least every three months after opening. The container should be redated if Isopropyl Ether is safe or else discarded in a safe manner.
Zie jij gebeuren dat een particulier iedere drie maanden die fles met isopropyl ether gaat controleren?
De reden dat ik deze stof er uit pik is dat bij gewoon bewaren er al ongelukken kunnen gebeuren. Met die andere stoffen kunnen ook ongelukken gebeuren (zoals KClO
3), maar dan alleen bij ondoordacht gebruik en dat is dan ook de verantwoordelijkheid van de koper en niet van Double-UC. (Ik weet dat er hier op dit forum andersdenkenden zijn op dit punt, maar dat is een andere discussie). Met isopropyl ether vind ik echter dat je een onaanvaardbaar risico bij de koper legt. Ik wil hier absoluut niet suggereren dat hier kwade opzet of zo in het spel is, maar ik wil het wel even noemen (verbeterpunt voor Double-UC

?).
EDIT: Oeps, weer die subscriptjes vergeten....