Misschien heeft het zelfs ook iets te maken met de stellingen die je tot voor kort verplicht bij het proefschrift moest voegen.... in die stellingen werd ook vaak "gefilosofeerd"!
Moderator: Marko
Da's nog steeds zo, afhankelijk van de universiteit waar je promoveert.de stellingen die je tot voor kort verplicht bij het proefschrift moest voegen