Puzzel Puzzels
Jeffrey_Buter
Artikelen: 0

Re: waarom?

Muziek en relaxen met vrienden...

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking luxe

bol cadeaukaart - verpakking luxe

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 25 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - envelop

bol cadeaukaart - envelop

Bekijk product

JeroenCV

werken?
:oops: Wat????????????????
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

rwwh

Nou ja, als chemie verder je hobby is, kun je daarnaast toch nog een baan hebben?
JeroenCV

ja je moet wel ergens van leven natuurlijk; gelukkig heb ik een rijke vrouw :oops:
fluffy spacemeisje

oke dus jullie doen toch nog andere dignen dan alleen chemie dat is toch wel een opluchting voor mij, omdat ik heb anders wel een beetje eng begon te vinden, maar das weer afgezwakt, vooral de bezigheden van edje die interreseren me wel, komen een beetje overeen met die van mij. hou ook van boeken en psen. en verder expirimenteer ik ook wel, alleen misschien op een iets andere manier als jullie :oops:
woelen

Oke, jij hebt nu wat verhalen van diverse members alhier gelezen en wat kom jij hier dan zoal doen? Misschien vinden we jou wel net zo eng als dat jij ons vindt :oops: . Je weet het hè, experimenteren kan gevaarlijk zijn Afbeelding . Ik vermoed iets en daarom stel ik hier maar alvast dat ik dan toch liever op mijn manier experimenteer. Voor de rest zal ik me hier maar niet meer over uit laten.
fluffy spacemeisje

wat ik hier doe? nou ik had een aatnal vragen en mijn begeleider op stage is ziek en ik had antwoord nodig op vragen omdat ik anders niet verder zou kunnen met mijn verslag. mijn geexpirimenteer is niet zo gevaarlijk, ik maak geen bomme en ik ben ook geen drugs aan het produceren.. gelukkig niet want daar heb ik toch geen geduld voor. maar expirimenteren op verschillende gebieden waar ik me denk ik beter niet overuit kan laten. maar waar ik vooral van hou een feesten. en dan vooral techno feesten ben laatst nog naar I love techno geweest en ga binnekort weer ergens anders heen... en anders ps ik veel kijk films of doe andere stomme dingen :oops:
BramV_CF

Ik kan het wel gaan hebben over fietsen, wiskunde loslaten op dingen die daar nooit voor bedoeld zijn, ontwerpen, muziek luisteren (maar dat had ik al gedaan), zeilen, zwaardvechten, zwemmen, koken, bier brouwen en dansen, maar dat leek me niet het goeie forum.

ik ben me er van bewust dat ik teveel hobby's heb :oops:

edit was een paar hobbys bijvoegen
Beryllium

Ik houd me in mijn vrije tijd bezig met een uitgebreid ( :oops: ) sociaal netwerk te onderhouden...

Lekker met mijn vriendin ergens heen gaan, natuur in; of zelf een rondje squashen; surfen op een chemieforum 8-[ ...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
edje_CF

Oke, jij hebt nu wat verhalen van diverse members alhier gelezen en wat kom jij hier dan zoal doen? Misschien vinden we jou wel net zo eng als dat jij ons vindt . Je weet het hè, experimenteren kan gevaarlijk zijn . Ik vermoed iets en daarom stel ik hier maar alvast dat ik dan toch liever op mijn manier experimenteer. Voor de rest zal ik me hier maar niet meer over uit laten.
Ach zo lang je je verstand erbij houdt en weet wat je doet valt dat experimenteren allemaal wel mee. Het wordt door veel mensen een beetje overtrokken vindt ik. Daarbij heb ik nog altijd liever een zaal vol met mensen die XTC hebben gebruikt, dan een zaal vol mensen die flink gedronken hebben. Die tweede groep maakt namelijk veel meer ruzie en zorgt voor veel meer problemen.

@ fluffy spacemeisje, toevallig ook naar Decibel geweest? Daar hadden ze geloof ik ook een techno tent.
Broekhem

mezelf ff bezig houden met Hattrick, doet iemand hier ook nog aan Hattrick?
fluffy spacemeisje

nee ken decibel niet eigenlijk. waar was dat dan. wil binnekort wel weer naar awakeninges. en inderdaad ik heb ook liever een ruimte vol met mense die lope te space dan dat ze dronken zijn. geheel andere sfeer, veel vriendschappelijker en iedereen houdt zich bezig met zichzelf..
woelen

En weet wat ik nu het liefste heb? Een ruimte vol met mensen die gewoon gezellig kunnen zijn en een hoop lol kunnen maken, zonder dat ze stijf staan van de sh*tzooi en zonder dat ze bezopen zijn.

Een biertje of wijntje gaat er bij mij met smaak in, maar zodra het zuipen wordt op een feestje is woelen verdwenen. Als er XTC of andere sh*t is, dan komt woelen niet eens opdagen :oops: .
edje_CF

ads

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten

Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten

Bekijk product

fluffy spacemeisje

nee kende ik niet, maar was redelijk dicht bij waar ik woon dacht ik zo. wel extrama outdoor en solar geweest.

en wat Woelen doet, moet ie zelf weten, je moet mense alleen niet veroordelen op dat ze doen of wat ze gebruiken of wat dan ook. mense hebbe een rede voor de dingen die ze doen.

iedereen veroordeelt mensen die doen wat hun zelf niet doen, maar dan zoude mensen die drugs gebruiken of te veel drinken ook mense die dit niet doen kunnen veroordelen... t is maar hoe je het bekijkt...

knuffies

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Beryllium: kan je iets minder MSN-taal gebruiken? Het is nog steeds "mensenN", "hebbeN", "redeN", "zoudeN", enzovoorts.</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!