Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
keyzplayer
Artikelen: 0

Re: tijdschriften

Naast veel van de al genoemde tijdschriften kijk ik ook wel eens in de LC-GC Europe.

ads

Steun Sciencetalk Brepols bureau agenda - 2026 - 1 dag op 1 pagina - LIMA - 13.3 x 20.8 cm

Brepols bureau agenda - 2026 - 1 dag op 1 pagina - LIMA - 13.3 x 20.8 cm

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 20 euro - Voor jou

Bekijk product

Wilcof

Chemisch weekblad soms.

National geographip blad.

En zo nog wat titels die ik niet meer weet.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Robin85

hm ik vond ergens een prijs van C2W. Als je in belgië woont kost dat je 215€ per jaar.. dat is nogal duur voor me :s

Wellicht is dat met alle nederlands chemische magazines het geval aangezien de doelgroep zo klein is?? of weten jullie wat goedkopers
Gerard

De prijs van een lidmaatschap van de KNCV is een stuk goedkoper en dan krijg je het blad er gratis bij, maar waarschijnlijk zijn kortingen mogelijk als je lid bent van de belgische vereeniging.

http://www.kncv.nl/

en dan het kopje vereeninging en lidmaatschap
phj

Ik ben geabonneerd op de Quest, via school ook op Natuurwetenschap & Techniek.

Daarnaast heb ik van mijn opa een paar honderd jaargangen Mens & Wetenschap en een boel Explore's.

Ik heb een kast vol staan met National Geographic's.

Van mijn TOA krijg ik af en toe het blad met de inspirerende titel: "Chemische Feitelijkheden".

Daarnaast liggen er van vele andere tijdschriften enkele exemplaren in mijn huis. (Zo zit dat, Kijk, Chemisch weekblad, etc.)
yochem_CF

Kun je wat meer vertellen over dat blad chemische feitelijkheden?

ads

Steun Sciencetalk Logitech M185 - Draadloze Muis - Blauw

Logitech M185 - Draadloze Muis - Blauw

Bekijk product

Steun Sciencetalk 5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

Bekijk product

jana_CF

Ik lees Eos, puur ter ontspanning ;)

(moest ik een bad hebben zou ik het daar lezen, maar nu moet ik me tevreden stellen met mn bed :oops:

zelf vind ik het ook niet zo "zwaar", maar het hangt ervan af wat je interesses zijn. De flair ed. liggen nu eenmaal niet in mijn interessesfeer, het is leuk om een beetje op de hoogte te zijn van het "nieuws" en dus vooral ter ontspanning.

Ik heb er trouwens wel al veel informatie uit kunnen halen, soms ook wel net waarover we bezig zijn in de lessen, en dat is wel leuk als je daar een luchtig artikeltje over kan lezen 8-[

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “⚗️ Scheikunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!