Ik zit in de klas CHM1a.Cherocal schreef:geen zin.... luie donderSara90 schreef: Mensen, allemaal erg bedankt voor jullie reacties.
Jullie hebben mij een goed beeld gegeven over de opleiding en ook tegelijkertijd mij gemotiveerd.
Ik ga de opleiding aan de Hogeschool Rotterdam doen, Ik heb gehoord dat het daar chaotisch is, maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om naar Utrecht te gaan in verband met de lange reistijd.
Groetjes,Nu vier weken les te hebben gehad hier in Rotterdam is het achteraf gezien toch geen slechte keuze dat ik hierheen ben gegaan. Helemaal geen spijt! Het is wel stukken beter geregeld dan in Utreg.
In welke klas zit je trouwens?
Het bevalt me tot zover goed.
Puzzels