volgens mij is het verwant aan een caudipteryx
vroeg krijt, 1 meter lang. vleeseter en uitzonderlijk lange voorpoten voor een tweepotige dinosauriër. gezien de lengte zou het best een jong kunnen zijn.
Dat is wel erg cruciale informatie, en natuurlijk niet slim om te vergeten. Heb je al met Naturalis contact gehad? Daar werken mensen die spreekwoordelijk de hele dag niet anders doen dan determineren.Ben1975 schreef: ↑ma 27 mei 2013, 15:03
ik vergat erbij te vermelden dat het in Algerije in mijn vakantiewoning is opgegraven.............
Maar als je gewoon kritisch kijkt nog steeds een stuk korter dan die van dit skelet. Bovendien heeft dit dier geen klauwen (de dino die je toont wel). De achterpoten, schedel en de staart komen ook niet overeen en de vindplaats ook niet. De enige overeenkomst is in feite dat het een skelet is.vroeg krijt, 1 meter lang. vleeseter en uitzonderlijk lange voorpoten voor een tweepotige dinosauriër.
Of gewoon een ander dier. En woestijnvos bijvoorbeeld.gezien de lengte zou het best een jong kunnen zijn.
deze zou ik willen uitsluiten ,de schedel heeft hier de verkeerde vorm voor naar wat ik kan zienIes Donders schreef: volgens mij is het verwant aan een caudipteryx