Cycloon
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van Folding@wetenschapsforum.nl

42/500 frames, ik heb wel een lekker WU :roll:
StrangeQuark

42/500 frames, ik heb wel een lekker WU   :roll:

Iedereen heeft 500 frames volgens mij. Dat is niet het aantal punten, dat is gewoon de verdeling van het WU.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Jan van de Velde
Moderator

Current Work Unit

-----------------

Name: p2063_abeta_agbnp (wat dat ook moge zijn)

Download time: January 20 17:39:26

Due time: February 28 17:39:26

Progress: 15% [|_________]

(457/3000 frames) :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Cycloon

aw 3000 frames :roll:
Ger

Ik zit eerlijk gezegd nog een beetje te twijfelen of ik mijn peeceetje ook aan het werk moet zetten voor het goede doel... Hij heeft nu al moeite om alles bij te houden en zowel de koeling als de voeding maken overuren, en geven al regelmatig een luidruchtig protest.... Eigenlijk is het ding hopeloos aan vervanging toe, maar maar hij moet het nog ff een half jaartje vol houden.

Dus de vraag aan de kenners onder ons: Zal het voor mijn pc een merkbare extra belasting geven, waardoor de koeling en de voeding steeds hoog belast blijven worden, of moet het niet uitmaken?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Antoon

op normale pc's draait de koeling altijd gewoon voluit. gemaakt zodat hun volle vermogen kunnen geven. hierop is je voeding afgestemd (als je niet zelf hebt lopen prutsen (wat ik graag doe). hij zal wel warmer worden maar je zal het niet merken.

Ik draai het nu ook en neemt gemiddeld 98% van mijn CPU in beslag. ik merk er niets van, want als ik iets open krijg dat inderdaad direct voorrang.
Cycloon

Je zal idd wel meer stroomverbruiken, m'n pc draait normaal op 25°, nu doet ie het op 28°-29° Dus er is zeker wel een merkbaar verschil (ik heb dan ook wel 3 koelers in m'n pc :roll: )

Maar of het zo enorm is dat je pc er van gaat lijden weet ik eerlijk gezegd niet :roll:
Antoon

ik doe gewoon ééntje per keer. dan sluit ik af, en zie ik wel wanneer ik weer begin.
StrangeQuark

Ik zit eerlijk gezegd nog een beetje te twijfelen of ik mijn peeceetje ook aan het werk moet zetten voor het goede doel... Hij heeft nu al moeite om alles bij te houden en zowel de koeling als de voeding maken overuren, en geven al regelmatig een luidruchtig protest.... Eigenlijk is het ding hopeloos aan vervanging toe, maar maar hij moet het nog ff een half jaartje vol houden.

Je proc zal er belasting van ondervinden, maar of dat je pc in problemen brengt, lijkt me sterk. Als je koeler een luid protest geeft zou ik eerder voor een aantal euro een sterkere koeler kopen. Dat vind je proc altijd het fijnst.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Antoon

waarom sta ik en andere gebruikers naast Bro en Googelplex niet in de lijst van team genoten?
Miels
Beheer
Artikelen: 6

waarom sta ik en andere gebruikers naast Bro en Googelplex niet in de lijst van team genoten?
Die vraag is hierboven al een keer of drie gesteld. Daarom heb ik het antwoord maar even aan de beginpost toegevoegd:
Je kan jezelf overigens pas in de statistieken terugvinden wanneer je meer dan 0 punten hebt. Als je er nog niet meteen instaat dan kan dat dus kloppen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Antoon

ik heb een grote WU (blijkt) ik heb 3750 frames in mijn ding zitten. en met een snelheid van 1minuut en 38 seconde per frame, zal het nog wel even duren.
Cycloon

Ik heb dus eigelijk een relatief kleine, mijn eiwit begint er wel al mooi uit te zien 8)

Maar nu ff ontopic, wat heeft het bedrijf nu eigelijk al precies gerealiseerd ? En wat zijn ze aan het onderzoeken ?

Liefst een beetje in het nederlands uitgelegd zodat ik het ook versta (heb wel wat op die site rondgekeken maar begrijp er geen klop van).
Jan van de Velde
Moderator

Date of last work unit 2006-01-22 00:11:52

Active CPUs within 50 days 3

Team Id 48658

Grand Score 453 (certificate)

Work Unit Count 3 (certificate)

Team Ranking (incl. aggregate) 13821 of 42325

Home Page http://www.Wetenschapsforum.nl

We staan al in de top 14000....... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Cycloon

Hehe, ik ben halfweg met m'n eiwit dus we staan bijna hoger :roll:

Terug naar “IT en informatica”