Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Antoon
Artikelen: 0
Berichten: 1.750
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 22:09

Re: favoriete strips

haha,erg leuk, en mooi getekend petje af.

Leuk personage ook die haan. hoe heet hij?

ads

Steun Sciencetalk Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 75 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 75 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Bekijk product

Gebruikersavatar
Fikret
Artikelen: 0
Berichten: 160
Lid geworden op: do 10 nov 2005, 22:51

Re: favoriete strips

Och.. vergeten erbij te zetten

Daan de Haan 8)

thanks voor de feedback. :wink:
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Napoleon Dynamite
Artikelen: 0
Berichten: 778
Lid geworden op: di 29 mar 2005, 11:14

Re: favoriete strips

Trollen van Troy en Soda zijn inderdaad aanraders.
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können
ErwinK
Artikelen: 0
Berichten: 29
Lid geworden op: do 04 aug 2005, 15:29

Re: favoriete strips

Leuke strips, maar is het niet een soort van gouden stripregel dat zinnen moeten eindigen met uitroeptekens, om de uitspraken kracht bij te zetten? Dat dacht ik tenminste!
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: favoriete strips

Mijn lievelingsstrips zijn:

-suske en wiske

-kiekeboe

-largo winch

-Daan de haan
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Anne B.
Artikelen: 0
Berichten: 232
Lid geworden op: do 10 mar 2005, 18:02

Re: favoriete strips

Blake en Mortimer vind ik ook goed, weliswaar beperkte reeks maar ook relaties met het wetenschappelijke, al is het voorbijgestreefd aangezien die strips een tijdje geleden zijn gemaakt.
Gebruikersavatar
ZonnTroLL
Artikelen: 0
Berichten: 710
Lid geworden op: di 02 aug 2005, 23:37

Re: favoriete strips

Casper en Hobbes

[url="http://%5bimg%5dhttp://tk.files.storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H28ZJG7c-XJAcZTqpd4kc-otpQ-OIPK8AX9ty_EQchyqYxbD4jv5LjPeaL96sINnIWpGzKQZLxlliMJEawrPttnAv1fwI2bZVpMgNIFH6bWrA%5b/img%5d"][img]http://tk.files.storage.msn.com/x1pAdjo ... pMgNIFH6bW

rA[/img][/url][/url]
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.
Gebruikersavatar
Mrtn
Artikelen: 0
Berichten: 4.220
Lid geworden op: wo 31 mar 2004, 21:46

Re: favoriete strips

Casper en Hobbes
Calvin and Hobbes! Imho gaan de briljante woordkeuze en taalgrappen van Watterson verloren in de vertaling. Maargoed, ik heb er dan ook een plank vol van :roll:

Asterix en Obelix (dat krijg je met die goedkope groepsreizen)

De Generaal (reutel!)

Joe Bar (motorrijdershumor)

Afbeelding
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-
Gebruikersavatar
ZonnTroLL
Artikelen: 0
Berichten: 710
Lid geworden op: di 02 aug 2005, 23:37

Re: favoriete strips

ZonnTroLL schreef:Casper en Hobbes
Calvin and Hobbes! Imho gaan de briljante woordkeuze en taalgrappen van Watterson verloren in de vertaling. Maargoed, ik heb er dan ook een plank vol van :roll:


In het engels zijn ze zeker nóg beter, maarja: ik heb nog niet vaak de mogelijkheid

gehad om de originele, engelse strips uitbundig te lezen...vandaar ik Casper en Hobbes zei. Maar in het nederlands zijn ze ook al goed. :P
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.
Gebruikersavatar
Fikret
Artikelen: 0
Berichten: 160
Lid geworden op: do 10 nov 2005, 22:51

Re: favoriete strips

made in flanders schreef:Mijn lievelingsstrips zijn:

-suske en wiske

-kiekeboe

-largo winch

-Daan de haan


:roll:
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: favoriete strips

Ik vind ze ook echt goed. Goed getekent en goeie humor. Als je er nog hebt mag je ze altijd tonen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Gebruikersavatar
Napoleon Dynamite
Artikelen: 0
Berichten: 778
Lid geworden op: di 29 mar 2005, 11:14

Re: favoriete strips

Maar waarom vind je Kiekeboe nog goed?

Hun eerste 40 strips waren wel leuk maar onlangs een recente gelezen en die was ronduit slecht: lijkt dat Mehro geen inspiratie mer heeft.
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: favoriete strips

Och gewoon, het is ontspannende lectuur, je moet er niet teveel bij nadenken. Er zitten soms zeer goede woordspelingen in en ik vind het ook leuk hoe ze soms doen alsof een strip net een film is met allerlei acteurs en zo.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
John Nash
Artikelen: 0
Berichten: 536
Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 19:27

Re: favoriete strips

Suske en Wiske en....

Heinz de Kat!

Geniaal :roll:

Afbeelding

Afbeelding

Haha, Cowboy Henk is ook wel grappig ja.

ads

Steun Sciencetalk EA SPORTS FC 26 - PS5

EA SPORTS FC 26 - PS5

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Bekijk product

Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: favoriete strips

www.reallifecomics.com

www.wulffmorgenthaler.com (meer cartoons)

dilbert

Calvin en Hobbes

Fokke en Sukke

Gummbah

Asterix, ook om de briljante grappen die daar in zitten. :roll:
Appareo decet nihil munditia?

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!