haha,erg leuk, en mooi getekend petje af.
Leuk personage ook die haan. hoe heet hij?
Moderator: Rhiannon
Calvin and Hobbes! Imho gaan de briljante woordkeuze en taalgrappen van Watterson verloren in de vertaling. Maargoed, ik heb er dan ook een plank vol vanCasper en Hobbes

Calvin and Hobbes! Imho gaan de briljante woordkeuze en taalgrappen van Watterson verloren in de vertaling. Maargoed, ik heb er dan ook een plank vol vanZonnTroLL schreef:Casper en Hobbes![]()
made in flanders schreef:Mijn lievelingsstrips zijn:
-suske en wiske
-kiekeboe
-largo winch
-Daan de haan

