Moderator: R_Bena
Er wordt wel ingegrepen als er teveel meldingen en klachten zijn.Je kunt hier nu consequent volstrekte onzin of onwaarheden verkondigen zonder dat er wordt ingegrepen
Het was in ieder geval offtopic. (net als mijn reactie nu overigens)
Ik deel de visie dat beheer "boven" topics en de gebruikers hoort te staan, en enige afstand/discretie zou moeten bewaren (Maar het staat uiteraard vrij om op persoonlijke titel in topics te reageren). En dat die scheiding er nu minder is dan vroeger.Voor de rest stel ik mij behoorlijk wat vragen over de houding en de inpakt van het beheer op het gedeelte "forum" van ST.
Voor mij moet "het beheer" zich bezig houden met het "beheer" en zich afzijdig houden van participatie aan topics.
Dat is een strikt persoonlijke houding / overtuiging .
Waarschijnlijk heb je niet eens door dat je met deze opmerking, de inbreng van Bena, Prof.Puntje, Hans en mij eigenlijk wegzet als "die van de niet deskundigen", omdat je nog wacht op de visie van de "echte deskundigen"...
Ben zeer benieuwd naar de visie van de "echte deskundigen" op de topic .
Misschien moeten we ai maar eens nuttig gaan inzetten, namelijk voor het creëeren van dit soort challenges, en vervolgens na X reacties de winnaar laten kiezen.Wat een gezeur Regor. R_Bena heeft met zijn challenge een goed lopend topic gecreëerd