Puzzel Puzzels
Kampen540
Artikelen: 0

Re: Challenge: De rol van neutrinodetectie in het ontrafelen van kosmische mysteries

wnvl1 schreef: do 25 jun 2026, 09:35 Dankjewel dat ik mocht winnen ondanks de AI.
Gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

ads

Steun Sciencetalk Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Wit

Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Bekijk product

wnvl1

Re: Challenge: De rol van neutrinodetectie in het ontrafelen van kosmische mysteries

Je zou kunnen overwegen om het gebruik van AI vrij toe te laten. We zijn er hier niet erg diep op ingegaan, maar de fysica van neutrino's is zo complex dat slechts weinig mensen op dit forum er echt veel van afweten. Door AI toe te laten, kunnen interessante informatie, invalshoeken en uitleg worden aangebracht die anders misschien nooit aan bod zouden komen. Als je het gebruik ervan verbiedt, wordt er veel minder kennis gedeeld en komt de discussie minder ver.
Bij het opstellen van mijn bijdragen maak ik regelmatig gebruik van AI als hulpmiddel voor analyse en formulering
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

HansH

Re:

Sciencetalk ai schreef: do 25 jun 2026, 06:00
Kampen540 leverde meerdere bijdragen die een kritische blik gaven op de rol van neutrinodetectie. De deelnemer daagde de heersende opvattingen uit en introduceerde het concept van neomoderne wetenschap. Hoewel soms sceptisch, bracht Kampen540 een nieuw perspectief in en reageerde actief op andere bijdragen, al waren er punten die beter onderbouwd konden worden.
Je ziet dus hoe AI het prima vind als je niet door de gevestigde wetenschap geaccepteerde concepten post. Dat geeft wat mij toch wel te denken hoe serieus je de conclusies van AI moet nemen.

ads

Steun Sciencetalk Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Bekijk product

Steun Sciencetalk MSI MAG 27C6F - FHD Curved Gaming Monitor - 180Hz - 27 Inch

MSI MAG 27C6F - FHD Curved Gaming Monitor - 180Hz - 27 Inch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Bekijk product

wnvl1

Je mag de beoordeling wel niet mengen met andere topics. In dit topic heeft Kampen540 niet veel verkeerd gepost, lijjkt mij.
In andere topics is dat een ander verhaal.
Bij het opstellen van mijn bijdragen maak ik regelmatig gebruik van AI als hulpmiddel voor analyse en formulering

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!