Wel zouden ze kunnen kijken wat er gebeurd in de hersens van mensen als ze zich met dergelijke dingen bezig houden enzovoorts.
Thats my whole point!
De dag dat we de werking van onze hersenen maar al te goed snappen, snappen we alles. Want het ligt namelijk veel dichter. In onszelf en meer bepaald in onze bovenkamer. Onze hersenen filteren en verranderen alle informatie die binnenkomt om het ons duidelijker te maken en die mensen hebben dat misschien kunnen uitzetten waardoor ze compleet gek geworden zijn.
Ik ben zelf al eens gehypnotiseerd geweest en die vent legde een 5cent op mijn hand, hij zei tegen me dat het wel eens heel warm zou kunnen worden. Dan heb ik het op de grond gesmeten omdat mijn hand aan het verbranden was, ik raapte de 5cent weer op en het was weer normaal. Verder heeft hij mij vriend gehypnotiseerd, hij zei, als je wakker komt zal u iedereen zien als vierkantjes en driehoeken. Hij lag prolly een halfuur op de grond van te lachen. Een andere vriend was even een aap die vlooien kwam zoeken in iedereen zijn haar.
Verder ken ik iemand met een raar famillie verleden over heksen en gave's en op een of andere manier wist ze altijd wat jij aan het denken was.
Een oude vriend van me is vandaag satanist, hij snijd zijn arm open en drinkt zijn eigen bloed omdat satan hem dat vertelt, hij is geen shizofreen, hij was een van de normaalste mensen da ik ken. Op een dag kwam hij wakker en was zo.
Ik geloof niet in diene bullshit, dus ik ga niet afkomen dat je jezelf moet leren kennen en de waarheid van het leven moet zoeken en andere spirituele ****. maar ik geloof wel dat er dingen zijn dat onze hersenen ons bewust niet laten zien omdat het ons gek maakt.
En fotos, cameras, boxen en bandopnemers zijn op ratsdezlfde manier gemaakt zoals onze oog, oren en stembanden werken. Dus die zullen ons niet helpen.
Er is ook geen wetenschappelijk bewijs of verklaring voor homepatie, maar het werkt wel en zeer goed zelfst. Een placebo is uitgesloten door het feit dat het bij dieren ook werkt. -> mss heeft water toch een geheugen? Tzou wel kloppen want waar zou alle informatie van het verleden dan naartoe gaan? Ik had wel eens gehoort dat niets zomaar kan ontstaan en verdwijnen. En tijd is relatief.