Voor onze leeftijden:
http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...p?showtopic=954
Moderator: R_Bena
maar er zijn een beetje veel members op dit forum dus ik weet niet hoe je dat wilt regelen
En wie gaat het betalen?
wat je zou kunnen doen is: excursie bij een bedrijf/universiteit, iemand uitnodigen om (ergens?) een lezing te geven over iets, maar je zit met zoveel aspecten van de wetenschap dat het best lastig is iets te vinden wat voor iedereen interesant is
Gezelligheid is toch ook een doel? Misschien is een pretpark ook wel een leuk idee, dan krijgen we zeker groepskorting.Willen we gewoon een gezellig uitje? Of is er een doel?
En de volgende dag met nieuwe theoriën op dit forum komen aanzeilen....bieren...
laten we dan eindelijk een datum prikken om te zien of dat we een behoorlijk aantal van ons samenkrijgen in de aor te eindhoven!