ik vind niet dat tijd een dimensie is. Tijd is puur en alleen door mensen verzonnen. Tijd is een eenheid net als meter's en grammen.
tenminste dat denk ik dan
Moderator: Rhiannon
Ik ben wel geinteresseerd in de uitvinder van tijd. Wie was deze man, die even de basis van alle reacties uit vindt.gorkermorker schreef:ik vind niet dat tijd een dimensie is. Tijd is puur en alleen door mensen verzonnen. Tijd is een eenheid net als meter's en grammen.
tenminste dat denk ik dan
Dit is allerminst duidelijk: naar mijn mening is het heelal niet gestart door een intelligente schepper, gewoon weg omdat die niet bestaat. Waar zou die schepper dan weer vandaan komen.deze is duidelijk gestart door een intelligente ontwerper
Heb jij dan een enquete gehouden onder de wetenschappers ? Dit zijn nietszeggende beweringen.waar vele wetenschapper reeds van overtuigd zijn
Ik vind nergens terug waar dat in debijbel staat. graag referentiesbijbel vermeld dat Hij energie is dus dat strookt met oom alberts theorie)
Als hyperbool klinkt wel geleerd , maar wat bedoel je ?Voor God is een dag als 1000 jaar, als hyperbool om te benadrukken dat Zijn tijdsbesef (ook gestart bij de schepping) anders is dan die van de mens.
sorry maar voor mij blijft het onzinnigtis een beetje religie maar het is zinniger dan je soms denkt.
Dit is een drogreden!het bestaan van God is een feit wat alleen wordt weersproken door degenen die het nooit goed hebben onderzocht