1: Jupiler!!
2: Stella artois
3: La chouffe (waals bier)

dat gebeurt wel eensPPS: Zitten er bierbrouwers of wijnmakers op dit forum?
Nu klink ik misschien een tikkie arrogant, maar ik noem mezelf toch wel een fijnproever. Een voorbeeldje: Grolsch en Brand zijn een stuk bitterder (Grolsch nog meer dan Brand), Jupiler en Heineken wat zoeter. En Juupkes zijn weer wat wateriger. Dit schrijft trouwens iemand die ook ooit 5 uit 7 soorten cola goed proefde (River en 3es omgedraaid, Pepsi regular, Pepsi Max Coca regular, Coca light decaf en C1000 select had ik goed). En ik ben geeneens een Cola liefhebber. Biertest heb ik nooit gedaan trouwens.Ik zou al die pils-liefhebbers wel eens bij elkaar willen zien in een blind-proeverij. De consistentie tussen verklaarde smaken en proefresultaten zou tegen kunnen vallen. Ik misproef niks aan Brouwmeester van Aldi....![]()
En Juupkes zijn weer wat wateriger.